دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیمئونه: بارسلونا مسی را دارد، ما اوبلاک را

سیمئونه: بارسلونا مسی را دارد، ما اوبلاک را

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد پیروزی مقابل تیمی مانند لیورپول آسان نیست.

به گزارش ورزش، تعویض های فوق العاده دیگو سیمئونه و ورود مارکوس یورنته و آلوارو موراتا به میدان باعث شد اتلتیکومادرید طی 20 دقیقه در انفلید به سه گل دست یافته و موفق به حذف لیورپول شود. یان اوبلاک در دیدار امشب نمایش فوق العاده ای داشت و دیگو سیمئونه به تمجید از او پرداخت.

 

سیمئونه: بارسلونا مسی را دارد، ما اوبلاک را

 

دیگو سیمئونه گفت: "من برای تیم و باشگاه بسیار خوشحالم. این مسابقه برای ثبت تاریخ بود، رقیبی فوق العاده و بسیار قدرتمند پیش رو داشتیم، با یک استادیوم فوق العاده. آنها ما را به عقب می رانند و ما بدون اینکه برنامه خود را تغییر دهیم تلاش کرده و با این زحمت فراوان موفق شدیم. تعویص مارکوس یورنته و حضور او تیم را متحول کرد. این یک شادی بزرگ است، زیرا شاید به نظر ساده می رسد، اما پیروز شدن ساده نیست.

 

در فوتبال باید به دنبال مشکلات و اشتباهات حریف بود و از آنها بهره برد. لیورپول ابتدا به گل اول و بعد نیز به گل دوم دست یافت، اما ما تسلیم نشدیم و برنامه خود را حفظ کردیم، تیم احساس می کرد می تواند به نتیجه بهتری دست یابد و بازی 2-3 به سود ما شد. در کل شب زیبایی رقم خورد.

 

درخشش یان اوبلاک؟ او نیز به اندازه دیگران مانند ساویچ، لودی، فلیپه و ژائو فلیکس مهم است، اما ما یک دروازه بان داریم که بهترین گلر دنیا است، همانطور که بارسلونا مسی را دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋