دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماشین گلزنی فوتسالی ها در جمع بهترین های دنیا(عکس)

سایت فوتسال پلنت نام سارا شیربیگی، یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان را در میان 10 فوتسالیست خانم برتر سال 2019 قرار داد.

ماشین گلزنی فوتسالی‌ها در جمع بهترین‌های دنیا(عکس)

به گزار ورزش، سایت فوتسال پلنت که در روزهای اخیر اقدام به تعیین بهترین های فوتسال دنیا (بانوان) کرده است در جدیدترین لیست خود نامزدهای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 را اعلام کرد و به سنت روزهای اخیر نام یک بازیکن ایرانی نیز در آن میان دیده می شود. سارا شیربیگی گلزن تیم ملی فوتسال ایران بازیکنی است که نامش حالا در بین برترین های دنیا دیده می شود.

این گلزن 28 ساله که تاکنون در چندین دوره موفق شده به عنوان خانم گل لیگ برتر فوتسال ایران نام خود را بر سر زبان ها بیندازد در اردیبهشت ماه 98 یکی از مهره های کارآمد تیم ملی در جام ملت های آسیا بود که در نهایت با 9 گل زده به عنوان خانم گل جام ملت ها معرفی شد. 

ماشین گلزنی فوتسالی‌ها در جمع بهترین‌های دنیا(عکس)

علاوه بر شیربیگی، در روزهای اخیر نام دو ایرانی دیگر در لیست بهترین ها دیده می شود. گلاره ناظمی، داور بین المللی فوتسال ایران که پیش از این موفق شد بازی هایی در جام باشگاه های جهان و یا المپیک جوانان را سوت  بزند و نام خود را به عنوان یکی از بهترین ها در این رشته به تثبیت برساند. 

فرزانه توسلی نیز دومین ورزشکار ایرانی بود که در روزها اخیر به عنوان یکی از بهترین ها در لیست فوتسال پلنت حضور یافت. توسلی نیز یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران بود که در نهایت در جام ملت های آسیا به عنوان قهرمانی دست یافت.

ماشین گلزنی فوتسالی‌ها در جمع بهترین‌های دنیا(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋