دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عذرخواهی بابت انتشار مطلبی که منجر به سوء تفاهم شد

انتشار مطلبی با عنوان "آمریکایی‌ترین رستوران تهران، یادگار روزهای روشن" که درباره رستوران زنجیره‌ای "موبی‌دیک" بوده است، ظاهرا برخی را دچار این شائبه کرده که این مطلب در تمجید دوران پهلوی است.

برترین‌ها: انتشار مطلبی با عنوان "آمریکایی‌ترین رستوران تهران، یادگار روزهای روشن" که درباره رستوران زنجیره‌ای "موبی‌دیک" بوده است، ظاهرا برخی را دچار این شائبه کرده که این مطلب در تمجید دوران پهلوی است.

عذرخواهی بابت انتشار یک مطلب که منجر به سوتفاهم شد

اشاره به "روزهای روشن" در تیتر آن مطلب، در واقع اشاره به روزگار درخشان این رستوران در دهه ۷۰ و ۸۰ در خیابان سپهبدقرنی بوده است، روزگاری که "موبی‌دیک" با همکاری بسیاری از سازمان‌ها و ادارات آن حوالی، وعده ناهار کارمندان را تامین می‌کرد. بن‌هایی که به کارمندان اداره‌جات در آن ایام داده می‌شد، عمدتا در موبی‌دیک تبدیل به خاطراتی میشد که تا میانه‌های کرونا و تعطیلی این رستوران ادامه داشت. 

روزهای روشن این رستوران در دهه هفتاد خورشیدی بوده و اصلا به روزگار قبل انقلاب ربطی نداشته است، با این حال چنان‌چه انتشار این مطلب، خاطر برخی را مکدر کرده است، صمیمانه عذر می‌خواهیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋