دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلید ملی پوش شدن ستاره پرسپولیس در دستان گاریدو است

انگیزه‌های لوکاس ژوائو برای درخشش در پرسپولیس بیشتر شد

فرهیختگان: لوکاس ژوائو به‌عنوان بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس آمد اما در این فیفادی او جایی در جمع بازیکنان دعوت‌شده تیم ملی آنگولا برای مسابقات پلی‌آف جام ملت‌های آفریقا نداشت. در واقع آنگولا شب گذشته در این مسابقات به مصاف تیم ملی نیجریه رفت و الجزایر هم پنجشنبه شب با توگو بازی داشت که در حضور گندوز در ترکیب اصلی خود با نتیجه ۵ بر یک پیروز شد.

کلید ملی‌پوش شدن ستاره پرسپولیس در دستان گاریدو

در مورد غیبت لوکاس در اردوی تیم ملی کشورش با‌خبر شدیم که او به علت نیمکت‌نشینی از تیم ملی خط خورده، هر‌چند در فیفادی قبل هم چون در فرم مناسبی قرار نداشت دعوت نشد. مربیان تیم ملی آنگولا به لوکاس اطمینان داده‌اند که اگر بتواند در پرسپولیس جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کرده و تاثیرگذار ظاهر شود حتما در فیفا‌دی بعدی به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. ضمن اینکه این مسئله باعث شده که او با ‌انگیزه بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان تلاش کند؛ هر‌چند او فعلا یک رقیب سرسخت و آماده مثل علی علیپور دارد و از طرفی گاریدو هم فعلا تمایلی ندارد تیمش با دو مهاجم بازی کند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋