دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ارلینگ هالند: عملکرد امباپه دیوانه کننده است

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت.

ارلینگ هالند: عملکرد امباپه دیوانه‌کننده است

به گزارش ورزش، بسیاری کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را دو ستاره دارای بالاترین شانس برای تصاحب عناوین فردی در یک دهه آینده می دانند. ارلینگ هالند تازه ظهور کرده و در ماه های اخیر نمایشی فراتر از تصور در لباس سالزبورگ و دورتموند داشته و کیلیان امباپه نیز چند سالی ست در اوج قرار دارد. حالا و در آستانه بازی فردا شب پاری سن ژرمن و دورتموند در لیگ قهرمانان، ارلینگ هالند در مورد رقیب فرانسوی اش صحبت کرده است.

 

ارلینگ هالند: عملکرد امباپه دیوانه‌کننده است

 

ارلینگ هالند گفت: "ویرژیل فن دایک کیفیت بالایی داشته، بازیکنی قدرتمند و سریع به شمار می آید. فن دایک تمام خصوصیات یک بازیکن بزرگ را داشته و بازیکنی باکیفیت محسوب می شود."

 

ارلینگ هالند همچنین در مورد کیلیان امباپه نیز گفت: "او یک بازیکن فوق العاده است. من اولین بار است در بازی رفت مقابل امباپه بازی کردم. او استعداد بسیار زیادی داشته و بازیکنی فوق العاده محسوب می شود. وقتی شما عملکرد امباپه با توجه به این سن و سال و عناوین که تا امروز کسب کرده را مرور می کنید، متوجه می شوید عملکرد او فوق العاده و واقعا دیوانه کننده است، امباپه واقعا بازیکن بزرگی محسوب می شود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋