دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اخراج مشاریپوف باعث نجات پرسپولیس شد

مروری بر حاشیه‌های دیدار آخر تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور مشخص می‌کند ستاره ازبکستانی امروز استقلال در مصاف آخر پاختاکور مقابل پرسپولیس از زمین بازی اخراج شد.

خبرورزشی: جلال الدین ماشاری‌پوف که در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات فصل قبل از باشگاه النصر عربستان به استقلال پیوست در نهم مهر ماه سال ۱۳۹۹ برای تیم پاختاکور مقابل پرسپولیس به میدان رفت.

اخراج ماشاریپوف باعث نجات پرسپولیس شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان در آن مسابقه و در دقیقه ۱۵ با دریافت کارت زرد مستقیم از ادم مخادمه داور اردنی مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم پاختاکور از دقیقه پانزدهم به مدت ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس بازی کند. شاگردان یحیی گل محمدی آن مسابقه را با حساب ۰-۲ برنده شدند.

ماشاریپوف که در نیم فصل گذشته لیگ برتر به استقلال پیوست حالا جزو یکی از مهمترین ستاره‌های تیم آبی تهران به شمار می‌رود و در تیم ملی ازبکستان نیز همچنان با بازوبند کاپیتانی همراه تیم کشورش در گروه انتخابی مقدماتی جام جهانی رودرروی ملی پوشان کشورمان بازی می‌کند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋