دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کنایه از طرفداران ایده خوردن یک وعده غذایی در روز

نماینده مجلس یازدهم می گوید: فلان آقا در تریبون نماز جمعه مردم را دعوت به خوردن یک وعده غذایی می‌کند و بعد عکس‌هایی منتشر می‌شود که همان فرد در سفره‌های رنگین نشسته است.

خبرآنلاین: نماینده مجلس یازدهم می گوید: فلان آقا در تریبون نماز جمعه مردم را دعوت به خوردن یک وعده غذایی می‌کند و بعد عکس‌هایی منتشر می‌شود که همان فرد در سفره‌های رنگین نشسته است.

کنایه به حامیان ایده خوردن یک وعده غذا در روز

* آقای رشیدی‌کوچی، چرا در افکار عمومی پذیرش نماینده‌ای در این جایگاه سخت شده است، چرا مجلس در آن جایگاه نیست.

قول و عمل برخی از نمایندگان و مسئولان همخوانی ندارد. به عنوان مثال وقتی منِ رشیدی‌کوچی ۳۰ سال، مردم را با اشک و آه و ناله به ساده‌زیستی و تقوا دعوت می‌کنم و بعد مشخص می‌شود که فلان تخلف مالی یا فلان تخلف در زمین‌خواری را دانسته یا نداسته انجام داده‌ام، مردم نسبت به آن بدبین می‌شوند. بعد هم دوباره با همان ادبیات مردم را دعوت بکنم باعث می‌شود که مردم نپذیرند شخصی هم می‌تواند صادقانه کار کند.

یا فلان آقا در تریبون نماز جمعه مردم را دعوت به خوردن یک وعده غذایی می‌کند و بعد عکس‌هایی منتشر می‌شود که همان فرد در سفره‌های رنگین نشسته است. خب وقتی مردم این تضادها را مشاهده می‌کنند اگر فردی هم ساده‌زیست باشد، از او نمی‌پذیرند. وقتی که فلان آقا می‌گویند ما هم مثل شما باید لنگ به خودمان بسته و زندگی کنیم اما خانه‌اش چسبیده به پادشاهان قدیم ایران، باعث تضاد می‌شود. البته این تضادها به مرور زمان جمع شده و توسط فضای مجازی این نقل و قول‌ها به راحتی به روزسانی می‌شود و مردم به آگاهی رسیدند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋