دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هشدار نارنجی هوا برای این استان ها

سازمان هواشناسی کشور برای جنوب کشور هشدار نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان هواشناسی کشور برای جنوب کشور هشدار نارنجی صادر کرد.

هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در جنوب کشور هشدار داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ  نسبت به افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا از شنبه ۲۷ مردادماه تا دوشنبه ۲۹ مردادماه هشدار داد و اعلام کرد: در این بازه زمانی افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه‌ای در محدوده ۲۶ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج بیش از ۱.۵ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل پیش بینی می‌شود.

منطقه اثر این هشدار مناطق ساحلی و دور از ساحل در استان هرمزگان، در غرب دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس خواهد بود که در این زمان غرق شدن شناگران و غواصان، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در ترددهای دریایی و قایق های صیادی و فعالیت‌های تفریحی سبک و نیمه سنگین و سنگین، اختلال در تردد شناورهای مسافربری و تردد کشتی‌های تجاری و اختلال در فعالیت های فراساحلی دور از ذهن نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی منع شنا، منع فعالیت های تفریحی و شیلاتی، اجتناب از تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین، اتخاذ تمهیدات لازم برای تردد شناورهای سنگین،فعالیت‌های ساحلی و فراساحلی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی باید مد نظز قرار گیرد.

در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋