دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حرکت عجیب استقلال در نقل و انتقالات به سود پرسپولیس

رقم نجومی مانع از معامله آبی‌ها با باشگاه لخ پوزنان شد.

فرهیختگان در خبری مدعی شد: باشگاه استقلال به دنبال درخواست سرمربی خود، برای جذب علی قلی‌زاده به باشگاه لخ پوزنان لهستان نامه رسمی زد، اما یک پاسخ سنگین و عجیب گرفت: «برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن ۱/۸ میلیون دلار بدهید»

حرکت نقل و انتقالاتی عجیب استقلال به نفع پرسپولیس

نکته قابل توجه اینجاست که خود علی قلی‌زاده هم دستمزد یک میلیون دلاری برای بازگشت به فوتبال ایران به استقلالی‌ها پیشنهاد داده بود. به این ترتیب رقم سنگین این انتقال با پول رضایت‌نامه و دستمزد ۲/۸ میلیون دلار معادل چیزی حدود ۱۶۲ میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه استقلال خواهد گذاشت.

بعید هم به نظر می‌رسد باشگاه لهستانی به باشگاه استقلال برای انتقال قلی‌زاده ۱.۸ میلیون دلار  پیشنهاد رضایت‌نامه بدهد و به باشگاه‌های دیگر مثل پرسپولیس و تراکتور که خواهان او هستند رقم کمتری پیشنهاد داده باشد.

از طرفی طبق گفته درویش، بانک شهر قرار است بودجه جذب احتمالی علی قلی‌زاده را برای پرسپولیسی‌ها فراهم کند و باید دید آیا سرخ‌ها حاضر به پرداخت این رقم نجومی خواهند بود؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋