دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخشش نفتچیِ ایرانی در دربی باکو

ادامه روزهای خوب سامان با گل و پاس گل؛ درخشش نفتچیِ ایرانی در دربی باکو!؛ بازی‌های موثر هافبک ایرانی در نفتچی باکو این هفته هم ادامه یافت و او توانست در برد پُر گل تیمش گلزنی کند و پاس گل بدهد.

درخشش نفتچیِ ایرانی در دربی باکو

به گزارش ورزش، در دومین مسابقه از روز نخست رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر آذربایجان، تیم نفتچی باکو که برای ششمین بازی متوالی سامان نریمان‌جهان را به‌عنوان هافبک هجومی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم باکسل آرنا و در دربی شهر باکو، به مصاف تیم رده پنجمی صاباح رفت.

هنوز ۶ دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که سامان نریمان‌جهان در قوس محوطه جریمه صاباح باکو صاحب موقعیت شد، با تنها دو ضرب به توپ، یک چرخش و شوت تماشایی به طاق دروازه، گل اول تیم نفتچی را به ثمر رساند.

در ادامه مسابقه نفتچی دو گل دیگر به ثمر رساند و در آستانه برتری ۳ بر صفر خانگی مقابل صاباح باکو قرار داشت، اما در لحظات پایانی پاس طلایی نریمان‌جهان این برد را پُر گل‌تر کرد.

در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی، نریمان‌جهان از سمت چپ میانه زمین پاس بلند و در عمق زیبایی برای عباس‌اُف داد تا او با جای گذاشتن دروازه‌بان صاباح و یک شوت زمینی گل چهارم تیمش را بزند.

درخشش نفتچیِ ایرانی در دربی باکو

نفتچی باکو که در پنج هفته گذشته در حضور نریمان‌جهان شکست‌ناپذیر بوده و موفق به کسب دو پیروزی و سه تساوی شده بود، امشب هم به این روند ادامه داد و به برتری ۴ بر صفر خانگی در دربی باکو مقابل صاباح دست یافت تا ۳۷ امتیازی شود و ضمن حفظ رتبه دوم جدول لیگ برتر آذربایجان، فاصله امتیازی خود با قره‌باغ صدرنشین را به ۵ امتیاز کاهش دهد.

نریمان‌جهان که در دیدارهای دوستانه پیش فصل یک گل به ثمر رسانده بود، امروز موفق شد نخستین گل خود بعد از پیوستن به نفتچی باکو در لیگ برتر آذربایجان را به ثمر رساند و دومین پاس گل این فصل خود را بدهد تا بیشترین تاثیر را در برد پُر گل تیمش برابر صاباح داشته باشد.

درخشش نفتچیِ ایرانی در دربی باکو

هافبک ایرانی نفتچی باکو که در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی در ماشین‌سازی تبریز داشت، در نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ برتر آذربایجان داشت و حالا در ۶ مسابقه با یک گل، دو پاس گل و تاثیرگذاری مستقیم روی دو گل دیگر توانسته آمار خوبی از خود ثبت کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋