دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سردرگمی سرمربی لیگبارتری با بازیکن پرسپولیس

دو بازیکن سابق پرسپولیس احتمالا برای فصل آینده ، به زودی به این تیم باز خواهند گشت.

همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصلی که گذشت مجبور شد محمد عمری و میلاد سرلک را به‌عنوان بازیکن سرباز به ملوان بفرستد.

کلافه‌شدن سرمربی لیگ‌برتری از بازیکن پرسپولیس

در این میان انتقال سرلک بی‌سروصدا بود اما جدایی عمری با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد تا جایی که مدیریت این باشگاه تصمیم به شکایت از این بازیکن گرفت. شکایتی که البته پیگیری نشد تا این بازیکن بتواند بدون مشکل در ملوان به کارش ادامه دهد.

اما غیر از میلاد سرلک که به دنبال کسری خدمت و بازگشت دوباره به پرسپولیس است، باخبر شدیم ممکن است این اتفاق در مورد عمری هم رخ دهد. گویا نزدیکان این بازیکن به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده‌اند که عمری برای کسری خدمت اقدام کرده و احتمالا در پایان تابستان بتواند از ملوان جدا شده و به پرسپولیس برگردد. درحقیقت عمری سه ماه دیگر از خدمت سربازی‌اش بگذرد، می‌تواند کارت پایان‌خدمت بگیرد. البته این مساله هنوز قطعی نشده و او همچنان پیگیر کسر خدمتش است.

در مورد سرلک نیز گفتنی است که مهدی تارتار از عملکرد او در ملوان اصلا رضایت نداشته و این موضوع را به گوش پرسپولیسی‌ها هم رسانده است. از نظر این مربی سرلک در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ بی‌انگیزه و ناآماده بود و به این خاطر نتوانست در ملوان جایگاه ثابتی برای خود دست‌وپا کند. هرچند سرلک در نیم‌فصل اول هم بازی‌های چندان خوبی برای پرسپولیس انجام نداد و جدایی‌اش از این تیم هم چندان به ضرر سرخپوشان تمام نشد. در هر صورت بازگشت عمری و سرلک به پرسپولیس باعث خواهد شد این باشگاه برای تکمیل لیست بزرگسالانش دچار مشکل شود. در این بین عمری می‌تواند امیدوار باشد بدون مشکل نامش در لیست پرسپولیس اضافه شود، از این جهت که سازمان لیگ قصد دارد دوباره سهمیه زیر 25 سال را به باشگاه‌ها اضافه کند و در این صورت عمری جزء سهمیه زیر 25 سال سرخپوشان به حساب خواهد آمد. ضمن اینکه مهدی عبدی هم می‌تواند یکی دیگر از این سهمیه‌های پرسپولیس باشد؛ چراکه احتمال دارد دو یا سه سهمیه زیر 25 سال به باشگاه‌ها اضافه شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋