دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علت دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی چه بود؟

یکی از علامت‌ سوال‌های بزرگ فهرست تیم ملی برای بازی با هنگ‌کنگ دعوت نشدن رامین رضاییان است.

برترین‌ها: یکی از علامت‌ سوال‌های بزرگ فهرست تیم ملی برای بازی با هنگ‌کنگ دعوت نشدن رامین رضاییان است. رامین رضاییان، دفاع راست گلزن و تهاجمی سپاهان، بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ بوده است.

پشت پرده دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی چه بود؟

بازیکنی که با نمایش‌های دلپذیر در این تیم بسیاری از پرسپولیسی‌ها را از برانکو دلخور کرد که چرا اجازه جدایی او را داد. رامین رضاییان که در تیم امیر قلعه‌نویی هم بازی‌های قابل قبولی را انجام داد و خود را تثبیت کرد، حالا و در 34 سالگی همچنان بازیکنی تاثیرگذار است و بسیاری از تیم‌های لیگ برتری رویای داشتن او را در ذهن دارند. حتی شایعات از تمایل اوسمار برای جذب رامین حکایت می‌کنند.

با همه اینها چرا رامین رضاییان آماده جایی در لیست دعوت شده تیم ملی ندارد؟ بازیکنی که در دیدار آخر سپاهان و مقابل شمس آذر قزوین هت‌تریک کرد تا ادعاهای بزرگی داشته باشد. نزدیکان تیم ملی می‌گویند دعوت نشدن او ممکن است ریشه در اختلافاتی داشته باشد که در بازی آخر ایران مقابل قطر، میان او و سرمربی تیم بروز کرده است. رامین رضاییان بازیکن خوش‌اخلاقی نیست و گفته می‌شود در دیدار ایران قطر هم امیر قلعه‌نویی را با رفتارش شاکی کرده است. در عین حال که همین بداخلاقی‌ها در اردوی تیم‌ ملی فضایی ایجاد کرده که رابطه بسیاری از بازیکنان بزرگ تیم ملی با او چندان مساعد نباشد. تنش‌هایی که شاید امیر قلعه‌نویی را مجاب کرده روی نام رامین رضاییان خط قرمز بکشد.

یادمان باشد که همین بداخلاقی‌ها و اختلافات درون اردویی و به هم زدن آرامش تیم باعث شد برانکو هم از رامین رضاییان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس چشم‌پوشی کند و در اقدامی انتحاری عذر او را از باشگاه بخواهد.

حالا، بازیکنی که می‌توانست برگ برنده تیم ملی باشد و جناح راست تیم را گارانتی کند در سفر به هنگ‌کنگ غایبی بزرگ است. باید دید این اختلافات و بیرون ماندن رامین دنباله‌دار خواهد شد یا نیاز فنی امیر قلعه‌نویی که در مقابل ستارگان بزرگ تیمش چندان هم باصلابت نیست، به بازگشت راست‌پای خوش‌استیل به اسکاد منجر خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋