دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استعفای مهره تاثیرگذار از هیات مدیره استقلال

علی آقامحمدی از هیات مدیره باشگاه استقلال کناره‌گیری کرده است اما این مدیر پرنفوذ و رده بالای کشور چرا آمد و چرا رفت؟

تابناک ورزشی: ۱۶دی سال ۱۴۰۲ اعلام شد که علی آقامحمدی عضو جدید هیات مدیره استقلال در جلسه مجمع باشگاه با حضور رییس وقت سازمان خصوصی‌سازی به جای علی خانی انتخاب شده است. این در حالی بود که نیازی به حذف خانی نبود، و هیات مدیره باشگاه آبی در هیات مدیره خود جای خالی داشت و آقامحمدی می‌توانست آن یک جا را پر کند.

کنارگذاشتن خانی البته طرح و نقشه علی خطیر بود تا از دست این عضو پیگیر و سمج هیأت مدیره که به دانش مسائل مالی هم احاطه داشت ، خلاص شود.

حالا چوب این تصمیم عجیب سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش را می‌بینیم که دکتر آقامحمدی اصلا در هیچ نشستی حضور پیدا نکرده و گویا در جریان این انتصاب هم نبوده است وگرنه حداقل در بک جلسه هیأت مدیره باشگاه شرکت می‌کرد.

کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات‌مدیره استقلال

از تاریخ اعلام شده تا امروز آقامحمدی حتی در یک جلسه هیئت مدیره باشگاه شرکت نکرده و البته از سوی مراجع رسمی هم هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا او قرار است به عنوان عضو هیئت مدیره باقی بماند یا خیر اطلاع رسانی نشد اما با این وجود وی در هیچ یک از تصمیمات مهم باشگاه استقلال حضور نداشت.

این روزها که اختلافات بین نکونام و خطیر عمیق تر شده و حتی کار به مصاحبه های بازیکنان کشیده شده تصور می شد که هیات مدیره استقلال و شخص علی آقامحمدی به عنوان فردی کارکشته به این مسائل ورود کند اما طبق آخرین پیگیری خبرنگار آنا، وی از هیات مدیره استقلال کناره گیری و تلویحا عدم تمایل خود را برای حضور در چنین فضایی اعلام کرده است.

غیبت وی در نشست های هیات مدیره, عدم امضای صورت جلسه های مهم باشگاه و ... نشان می دهد که آقا محمدی تمایلی برای همکاری و حضور در هیات مدیره استقلال ندارد و به همین علت اعلام کرده تصمیم ندارد در باشگاه استقلال فعالیت کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋