دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شادی رختکن بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن

رختکن بارسلونا از نتیجه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا بسیار راضی است.

طرفداری: قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعاتی پیش به پایان رسید و تیم‌ها با حریفان خود آشنا شدند. بارسلونا در یکی از پرتکرارترین تقابل‌های تاریخ این رقابت‌ها به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود. دیدار رفت دو تیم در پاریس و جدال برگشت در خانه بارسلونا برگزار خواهد شد. آخرین نبرد بارسا و پی‌اس‌جی در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۱-۲۰۲۰ بود که پاریسی‌ها با برتری ۵-۲ در مجموع به دور بعدی راه‌ یافتند.

طبق گزارش خاوی میگل، اخبار منتشر شده از رختکن باشگاه بارسلونا حاکی از خوشحالی و رضایت اعضای این تیم از رویارویی با پاری سن ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. آبی‌و‌اناری‌ها از این‌که در یک‌چهارم قرار نیست با دو تیم بزرگ (نام آن دو تیم در گزارش ذکر نشده) مواجه شوند، راضی‌ بوده و به راهیابی به نیمه‌نهایی بسیار خوشبین‌اند. هم‌چنین روبرت لواندوفسکی، ستاره خط حمله بارسلونا نیز در مصاحبه به اسپورت در خصوص تقابل با پی‌اس‌جی گفت: من مطمئنم در بازی مقابل پی‌اس‌جی خوب بازی خواهیم کرد. به نظرم ما در نیمه‌نهایی حضور خواهیم داشت. پاری سن ژرمن فقط کیلیان ام باپه نیست و بازیکنان خوبی مثل عثمان دمبله هم در این تیم حضور دارند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋