دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با این ترفندها تا عید پوست خود را در خانه برنزه کنید!

مگه رنگ پوست خودت چشه؟!» برنزه شدن پوست یا شکلاتی به نظر رسیدن آن خیلی طرفدار دارد.

راهنماتو: مگه رنگ پوست خودت چشه؟!» برنزه شدن پوست یا شکلاتی به نظر رسیدن آن خیلی طرفدار دارد. دیگر آن روزگار گذشته است که رنگ پوست سفید محبوبیت زیادی داشت! همه به دنبال استفاده از راه‌های مختلف برای برنزه کردن خود می‌گردند و در این راه هر خطری را به جان خریده و هر هزینه‌ای را هم گردن می‌گیرند!

تا عید پوستتو با این ترفندها توی خونه برنزه کن!

 برای اینکه پوست شما برنزه بشود راه‌های زیادی وجود دارد. اگر دوست دارید به صورت طبیعی در منزل این کار را بکنید با راهنماتو همراه باشید!

حمام آفتاب بگیر!

راحتترین و ارزانترین راه استفاده از آفتاب است! با چند ساعت در آفتاب دراز کشیدن شما می‌توانید رنگ پوست خود را تغییر بدهید! استفاده از اسپری آب و روغن مخصوص به شما کمک می‌کند که از سوختگی پوستتان جلوگیری کرده و رنگ موردنظرتان را داشته باشید! البته این مساله مستلزم داشتن روزهای آفتاب و گرم است! در زمستان و در شهرهای سرد این امکان وجود ندارد و معمولا گزینه‌ای است که یا مناسب شهرهای جنوبی است یا اینکه باید منتظر تابستان باقی بمانید!

حتما قبل از اینکه شروع به آفتاب گرفتن بکنید از محصولات مراقبتی لازم استفاده کنید تا پوست شما به جای برنزه شدن دچار سوختگی نشود! استفاده از لوسیون‌های مرطوب کننده و ضد اشعه مضر آفتاب خیلی کمک کننده خواهد بود.

اسپری برنزه کننده پوست بزن

شما دوست دارید برنزه بشوید ولی دسترسی به آفتاب ندارید! این یک واقعیت است. اسپری‌های مخصوص برنزه شدن در بازار موجود هستند که اگر خیلی برایتان مهم است تغییر رنگ بدهید می‌توانید از آنها استفاده کنید. استفاده از این اسپری‌ها به صورت یکنواخت به پوست شما رنگ می‌دهد ولی این رنگدهی موقت است و بیشتر از چند روز دوام ندارد.

کرم برنزه کننده استفاده کن!

علاوه بر اسپری‌های مخصوص برنزه کردن که گفته شد کرمهایی هم وجود دارند که با مالیدن آنها روی پوست می‌توانید رنگ خود را تغییر بدهید. این کرم‌ها را باید به صورت یکنواخت بر تمام قسمت‌های پوست بمالید تا همه جا یکدست رنگ بگیرند.

با قهوه برنزه شو!

قهوه هم راهکار دیگری است که در منزل بتوانید خودتان را برنزه کنید. در ابتدا قهوه را به صورت غلیظ دم کنید و اجازه بدهید سرد شود. حالا قهوه غلیظ خنک شده را با مقداری لوسیون بدن مخلوط کنید و به پوستتان بمالید. حتی به جای لوسیون می‌توانید از روغن زیتون هم استفاده کنید. وقتی که در تمام قسمت‌های پوستتان از این ترکیب استفاده کردید اجازه بدهید خوب خشک بشود و بعد لباس بپوشید.

پودر کاکائو یک برنزه کننده طبیعی!

فکرش را می‌کردید؟ ترکیب پودر کاکائو با لوسیون بدن هم می‌تواند رنگ برنزه به شما بدهد! نیم ساعت بگذارید این ماده روی بدنتان بماند و بعد با آب ولرم آن را بشویید.

سولاریوم! راه آخر!

شاید این روش خانگی نباشد ولی اثربخشی آن از هرچیز دیگری بیشتر است. البته که احتمال ایجاد آسیب و خطر هم وجود دارد. شما در عرض 20 دقیقه می‌توانید رنگ پوستتان را تا دو درجه تیره کنید و به همین ترتیب طی چند جلسه رنگ کامل برنزه بگیرید! این روش هم ممکن است خطرناک باشد و هم هزینه زیادی صرف خواهد کرد! لامپ‌های اشعه ماوراءبنفش تمام سعیشان را خواهند کرد تا شما را راضی نگه دارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋