دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیست خارجی های پرسپولیس فعلا خالی است

مدیران باشگاه پرسپولیس در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود موفق شدند بعد از توافق با عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی، با اوستون اورونوف هم به توافق برسند و با قراردادی ۱.۵‌ساله پدیده فوتبال ازبکستان را به خدمت گرفتند.

فوتبال ۳۶۰: مدیران باشگاه پرسپولیس در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود موفق شدند بعد از توافق با عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی، با اوستون اورونوف هم به توافق برسند و با قراردادی ۱.۵‌ساله پدیده فوتبال ازبکستان را به خدمت گرفتند. اورونوف که روز گذشته وارد تهران شد، شب گذشته تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت تا مهیای حضور در تمرینات پرسپولیس شود؛ هرچند او برای ورود نامش به فهرست پرسپولیس، دو مانع پیش‌روی خود می‌بیند. پرسپولیسی‌ها هنوز درگیر پرونده بوژیدار رادشوویچ هستند و با وجود پرداخت کامل مطالبات و البته مالیات او، جریمه مالیات این بازیکن جنجالی و خبرساز هنوز پرداخت نشده و همین مسئله سبب شده تا پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان بسته بماند. طبق آخرین آپدیت وضعیت پنجره نقل‌‌وانتقالاتی تیم‌ها از سوی فیفا، همچنان پنجره پرسپولیسی‌ها بسته است تا آنها فعلا نتوانند از چهار خرید زمستانی خود برای دیدار اول‌شان در نیم‌فصل دوم که روز پنجشنبه مقابل آلومینیوم در اراک خواهد بود، استفاده کنند. اورونوف برای اضافه‌شدن به فهرست پرسپولیس در کنار بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان، یک چالش بزرگ دیگر را هم در مقابل خود می‌بیند؛ پر‌بودن فهرست بازیکنان خارجی پرسپولیس!

فهرست خارجی‌های پرسپولیس فعلا جای خالی ندارد

سرخ‌پوشان پایتخت در ابتدای فصل کار خود را با حفظ وحدت هنانوف و گیورگی گولسیانی و جذب نبیل باهویی آغاز کردند. ضمن آنکه با توجه به حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی در خارج از فوتبال باشگاهی ایران، این دو بازیکن هم طبق قانون جدید در قامت یار خارجی نام‌شان به فهرست پرسپولیس اضافه شد تا سرخ‌ها در نیم‌فصل اول، از پنج سهمیه از شش سهمیه ممکن برای در اختیار داشتن بازیکن خارجی استفاده کرده باشند. سرخ‌پوشان در بازار زمستانه با عبدالکریم حسن به توافق رسیدند تا او ششمین سهمیه خارجی پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم را به خود اختصاص بدهد. طبق آخرین به‌روزرسانی قانون نقل‌وانتقالات، هر باشگاه لیگ‌برتری می‌تواند شش سهمیه بازیکن خارجی داشته باشد که حالا هر شش سهمیه پرسپولیسی‌ها پر شده است.

دراین‌میان مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از توافق با اوستون اورونوف، به دنبال ثبت قرارداد او هستند؛ اما با توجه به پر‌‌بودن سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس، عملا این امکان وجود ندارد. نبیل باهویی که با قراردادی حدودا 400 هزار دلاری به پرسپولیس پیوست، گزینه نخست مدیران این باشگاه برای خروج از فهرست سرخ‌پوشان است. با وجود رایزنی‌های اولیه، فعلا خبری از توافق نیست و باهویی به درخواست پرسپولیسی‌ها برای فسخ قراردادش پاسخ منفی داده تا شرایط برای ورود نام اوستون اورونوف پیچیده شود. جالب آنکه در روزهای گذشته، وحدت هنانوف با پیشنهادهایی برای جدایی از پرسپولیس مواجه شده بود؛ اما اوسمار ویرا با جدایی او مخالفت کرد تا فعلا جای خالی برای ورود نام اورونوف به فهرست پرسپولیس ایجاد نشده باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋