دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمربی سرشناس ایتالیایی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت

شاید کریستیانو رونالدو در آخرین مقطع دوران فوتبالی اش باشد، اما به نظر فابیو کاپلو، او هنوز یک ماشین گلزنی است.

فوتبالی: شاید کریستیانو رونالدو در آخرین مقطع دوران فوتبالی اش باشد، اما به نظر فابیو کاپلو، او هنوز یک ماشین گلزنی است.

تمجید سرمربی مشهور ایتالیایی از کریستیانو رونالدو

رونالدو سال 2023 را به عنوان آقای گل دنیای فوتبال به پایان رساند و در این راه، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را شکست داد. رونالدو در مجموع موفق شد 54 گل برای باشگاه النصر و تیم ملی پرتغال به ثمر برساند. همچنین رونالدو با 20 گل زده، آقای گل لیگ عربستان است. حالا فابیو کاپلو می گوید که هنوز تحت تاثیر قابلیت گلزنی کریستیانو رونالدو قرار می گیرد.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق یوونتوس و رئال مادرید به مارکا گفت: " می دانید که رونالدو یک ماشین است و سوخت او با گلزنی تامین می شود. این عادت اوست و می دانم که در سال های آینده نیز به این روند ادامه خواهد داد."

رونالدو در ماه آینده، 39 ساله می شود و قبل تر ادعا کرده که می خواهد در چهل سالگی نیز بازی کند. البته مشخص است که رونالدو بعد از رفتن به خاورمیانه، قید افتخارات شخصی را زده و اخیراً نیز از مراسم فرانس فوتبال و بهترین های سال فیفا انتقاد کرده است. او معتقد است که این مراسم ها در حال از دست دادن اعتبارشان هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋