دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اکرم عفیف؛ پرچم دار قطر و آسیا از تانزانیا و یمن

اکرم عفیف؛ پرچم‌دار قطر و آسیا از تانزانیا و یمن

آماری که حرف از بازگشت به اروپا می زند؛ اکرم عفیف؛ پرچم‌دار قطر و آسیا از تانزانیا و یمن؛ عملکردی فوق العاده که استعداد ۲۳ ساله فوتبال آسیا در فصل جاری ارائه کرده، هیچ شک و شبهه ای در انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2019 باقی نمی گذارد.

به گزارش ورزش،  اکرم عفیف که حالا چند ماهی می شود، 23 سالگی را آغاز کرده در دوحه قطر از پدری تانزانیایی و مادری یمنی به دنیا آمد ولی به واسطه داشتن خانواده ای فوتبالی، کار آنچنان سختی برای ورود به این رشته محبوب ورزشی در دنیا نداشت و از همان سال های کودکی به عضویت تیم های فوتبالی درآمد.


بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2019، دقیقا 10 سال قبل از عضویت در تیم سابق پدرش "نادی المرخیه" و السد به آکادمی اسپایر پیوست و پیش از بازگشت دوباره به قطر ، در یوپن بلژیک و  ویارئال، اسپورتینگ خیخون و دوباره یوپن بازی کرد تا  در قطر به درخشان ترین ستاره ای تبدیل شود که آکادمی اسپایر برای رسیدن به همین هدف تشکیل شده است.


کمتر بازیکن بومی‌ای در فوتبال آسیا قیمتی 3 میلیون پوندی توسط سایت ترانسفر مارکت دریافت کرده، اما عفیف که یکی از بازیکنان کلیدی در کسب جام قهرمانی ملت های آسیا در سال 2019 برای قطری ها بود، با عملکردی که از خود به جا گذاشته، حتی می تواند با قیمتی بالاتر نیز خریداری شود.

اکرم عفیف؛ پرچم‌دار قطر و آسیا از تانزانیا و یمن

در ادامه مطلب به عملکرد عفیف با السد در فصل جاری فوتبال آسیا می پردازیم؛ عملکردی که او را به یکی از اهداف باشگاه های آسیایی برای فصل بعد تبدیل کرده است.

37 بازی و تاثیرگذاری مستقیم روی 40 گل که با ارسال 16 پاس گل و ثبت 20 گل به دست آمده است. البته که این آمار تنها بخشی از نمایش های عفیف با السد را نشان می دهد و وقتی بیشتر متوجه تاثیرگذاری این بازیکن تکنیکی می شویم که بدانیم او طی 37 بازی 88 دریبل موفق داشته و توانسته 125 بار هم برای هم تیمی هایش شانس گلزنی ایجاد کند. عفیف در سال گذشته نیز طی 22 بازی لیگ قطر، 26 بار گلزنی کرده بود تا یکی از خبرنگاران عربستانی از او به عنوان پرچم قطر یاد کند.


سپاهان در شرایطی آخرین دیدار  آسیایی اش را با سه گل در دوحه واگذار کرد که اکرم عفیف یکی از ستاره های تیم ژاوی با ارسال یک پاس گل و به ثمر رساندن گل اول بازی بود؛ ستاره ای که روز به روز قطری ها را امیدوارتر می کند و همانطور که سرمربی شناخته شده السدی ها نیز در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر سپاهان گفت، می تواند یکی از خریدهای پر سر و صدای فوتبال اروپا در تابستان سال آینده باشد؛ بازیکنی که پس از حضور در دو تیم اسپانیایی و یوپن بلژیک به نظر می رسد، حالا با تبدیل شدن به ستاره السد، آماده حضور در فوتبال پرفشارتر اروپا شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋