دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هر کاری می کردم ولی مورینیو راضی نبود

مخیتاریان:؛ هر کاری می‌کردم ولی مورینیو راضی نبود؛ هنریک مخیتاریان ستاره ارمنی سابق یونایتد از دوران حضورش در این باشگاه و کار زیر نظر مورینیو صحبت کرد.

هر کاری می‌کردم ولی مورینیو راضی نبود

به گزارش ورزش، مخیتاریان بین سال های 2016 تا 2018 بازیکن منچستریونایتد بود و سپس راهی آرسنال شد و اکنون برای آ اس رم بازی می کند. او در دوران حضوش در یونایتد زیر نظر مورینیو کار می کرد ولی نتوانست سرمربی پرتغالی را به توانایی های خود متقاعد کند.

هر کاری می‌کردم ولی مورینیو راضی نبود

مخیتاریان در مورد کار با مورینیو گفت:« یک روز هنگام صرف صبحانه مورینیو رو به من کرد و گفت که به خاطر تو از من انتقاد می کنند. من واقعا متعجب شدم و گفتم به خاطر من؟ در جریان چیزی نیستم و هیچ نقشی در این قضیه ندارم.

در آن دوران همواره با پاپاراتزی ها مواجه می شدیم و تمام حرکات مان را تحت نظر داشتند. می دانستند کجا می رویم و چه لباسی می پوشیم. شرایط از این نظر واقعا سخت بود.»

مخیتاریان ادامه داد:« مورینیو سختگیرترین مربی ای است که دیده ام. او یک برنده ذاتی است. او می خواهد که با انگیزه باشید و تمام کاری که می گوید را در زمین انجام دهید. کار با مورینیو برای هر بازیکنی سخت است. اختلافاتی بود ولی از کار با او احساس غرور می کنم و اطمینان دارم که با تاتنهام به جام هایی خواهد رسید.

در یونایتد روزهایی بودند  که حس می کردم نمی توانم چیزی به تیم اضافه کنم. خوب تمرین می کردم و گل می زدم ولی مورینیو از من راضی نبود. یونایتد بهترین فرصت دوران فوتبالم بود و می توانستم حتی قراردادم را تمدید کنم ولی در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋