دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این قاتل اراکی روستایی را ویران کرده بود

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از حدود سه ماه در عملیات ویژه مأموران پلیس آگاهی در اراک خبر داد.

رکنا : رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از حدود سه ماه در عملیات ویژه مأموران پلیس آگاهی در اراک خبر داد.

کامیار چهری اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل ، به علت نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان اراک در شهریورماه سال جاری و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر ارتکاب قتل بوده، اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود از جمله نظریه کارشناسی پزشکی قانونی، به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

چهری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋