دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یووه میلان؛ با حضور تماشاگران اما در شرایط خاص

یووه میلان؛ با حضور تماشاگران اما در شرایط خاص

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که دیدار این تیم برابر میلان در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش، شیوع ویروس کرونا به یکی از دردسرهای بزرگ در دنیا تبدیل شده و حالا فوتبال و به خصوص رقابت های کشور ایتالیا را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در چند روز گذشته بازی های حساسی به دلیل گسترش این ویروس لغو شده بود که مهم ترین آن به دربی حساس ایتالیا و بازی بین دو تیم یوونتوس و اینتر باز می‌گشت.

در همین رابطه یوونتوس چهارشنبه شب و در چهارچوب بازی مرحله برگشت رقابت های کوپا ایتالیا میزبان میلان خواهد بود؛ دیداری که در بازی رفت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته بود.

یووه میلان؛ با حضور تماشاگران اما در شرایط خاص

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال لغو این بازی و یا عدم حضور تماشاگران در آن به گوش می‌رسید اما لحظاتی پیش باشگاه یوونتوس اعلام کرد دیدار روز چهارشنبه این تیم مقابل میلان از سری رقابت های دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این باشگاه برای ورود هواداران محدودیت هایی تدارک دیده است که طبق اعلام این باشگاه هواداران ساکن در برخی ایالت های ایتالیا اجازه حضور در استادیوم را ندارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋