دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصاویر جذاب هیوندای آزرا 2023

این خودرو از نورهای LED بلند در جلو و عقب، که قبلاً در مدل‌ های هیوندای وجود داشته، بهره می‌برد و همچنین دارای طراحی شیک و خیره‌کننده‌ ای است،واقعاً یک خودروی جذاب است و دارای فضای داخلی زیبا با داشبورد بسیار مدرن و فضای فراوان می‌باشد.

چندثانیه: این خودرو از نورهای LED بلند در جلو و عقب، که قبلاً در مدل‌ های هیوندای وجود داشته، بهره می‌برد و همچنین دارای طراحی شیک و خیره‌کننده‌ ای است،واقعاً یک خودروی جذاب است و دارای فضای داخلی زیبا با داشبورد بسیار مدرن و فضای فراوان می‌باشد.

تصاویری جذاب از هیوندای آزرا ۲۰۲۳

آزرا ۲۰۳۳ گزینه‌های متعددی را در خصوص موتور فراهم می‌کند، یکی موتور هیبریدی چهار سیلندر ۱.۶ لیتری، یک موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری یا حتی یک موتور توئین توربو V6 ۳.۵ لیتری با توان ۳۰۰ اسب بخار و قابلیت استفاده از گاز مایع LPG انتخاب کنید. این تنوع در موتورها به شما امکان می‌دهد تا خودروی آزرا ۲۰۲۳ را با توجه به نیازها و ترجیحات خود انتخاب کنید.

برای حفظ ظاهر تمیز و یکپارچه خودرو، هیوندای نوک اگزوز را زیر سپر مخفی کرده و سنسورهای پارک نیز در طراحی به چشم نمی‌ آید.

قیمت خودرو از حدود ۵۱۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

تصاویری جذاب از هیوندای آزرا ۲۰۲۳

تصاویری جذاب از هیوندای آزرا ۲۰۲۳

تصاویری جذاب از هیوندای آزرا ۲۰۲۳

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋