دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدایی غیرمنتظره استوریج از ترابزون اسپور

مهاجم سابق لیورپول در راه MLS یا لیگ چین؛ جدایی غیرمنتظره استوریج از ترابزون اسپور؛ خرید پرسر و صدای ترابزون اسپور در تابستان تنها بعد از هشت ماه حضور در سواحل دریای سیاه قراردادش را با باشگاه ترکیه ای فسخ کرد.

به گزارش ورزش، باشگاه ترابزون اسپور در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی موفق شد در قراردادی آزاد دانیل استوریج مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول را با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرد که این قرارداد تنها بعد از هشت ماه دیشب با توافق دوجانبه فسخ شد.


بنا به اعلام دیلی میل انگلیس در نشستی که میان مدیربرنامه استوریج با سران ترابزون اسپور برگزار شد طرفین با رسیدن به توافق قرارداد را فسخ کردند تا مهاجم انگلیسی به صورت رسمی از جمع بوردو-ماوی ها جدا شده و خداحافظی غیرمنتظره ای با مجید حسینی و هم تیمی هایش داشته باشد.

جدایی غیرمنتظره استوریج از ترابزون اسپور


بنا به اعلام دیلی میل استوریچ با بسته بودن پنجره های نقل و انتقالاتی تنها می تواند تا تابستان پیش رو منتظر مانده و سر از تیم اروپایی دیگری در بیاورد در غیر این صورت باید به لیگ MLS آمریکا یا سوپرلیگ چین که می توانند بازیکن جذب کنند، کوچ کند.


دانیل استوریج در این فصل طی 16 بازی که برای ترابزون اسپور به میدان رفت 7 بار موفق به گلزنی شد و 5 پاس گل هم داد تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان در مسیر قرار گرفتن آنها در کورس قهرمانی باشد اما بعد از حضور 55 دقیقه ای در بازی مهم با بشیکتاش به یکباره تصمیم به فسخ قراردادش با باشگاه ترکیه ای گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋