دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهاجری و رد پیشنهاد؛ می خواهم استراحت کنم

در روزهای اخیر بحث بازگشت رضا مهاجری مربی مستعفی تیم نساجی به ماشین سازی مطرح شده است. تیمی که در هفته های اخیر لیگ برتر از نظر نتیجه گیری اصلا عملکرد خوبی نداشته است.

مهاجری و رد پیشنهاد؛ می خواهم استراحت کنم

به گزارش ورزش، با وجود ارایه این پیشنهاد دور از ذهن است که این اتفاق رخ دهد به این خاطر که رضا مهاجری در تماس یکی از باشگاه های دیگر هم اعلام کرده می خواهد تا آخر فصل استراحت کند تا ابتدای فصل آینده بدون دغدغه خانواده اش دوباره وارد عرصه مربیگری شود. این مربی در فصل جاری به دلیل بیماری آمبولی چند هفته ای در بیمارستان بستری شد و در ادامه توصیه های پزشک مبنی بر استراحت بعد از ترخیص از بیمارستان را جدی نگرفت و این به خاطر در جریان بودن بازی ها بود و در نهایت پیش از بازی با ماشین سازی به خاطر حاد شدن شرایط جسمانی اش استعفاء کرد.

اخیرا و به دنبال ارایه دو پیشنهاد به این مربی، او اعلام کرد فعلا برنامه اش استراحت تا پایان فصل است تا عوارض ناشی از بیماری گذشته از بدنش دور شود و در نهایت فصل آینده با سلامت جسمانی کامل دوباره وارد عرصه مربیگری شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋