دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مانچینی هم تیمی های رونالدو را قبول ندارد!

تیم ملی عربستان در حالی مقابل اردن در خانه حریف پیروز شد که هیچ کدام از بازیکنان النصر در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشتند.

 

ورزش سه: تیم ملی عربستان به رهبری روبرتو مانچینی بعد از برد مقابل پاکستان در خانه خود در راند دوم مرحله پیش مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در امان مقابل اردنی به میدان رفت که در بازی نخست مقابل تاجیکستان تن به تساوی داده بود.

در این بازی عربستان با دو گل صالح الشهری مهاجم کهنه کار خود پیروز شد در شرایطی که ستاره‌های مهمی مثل سالم الدوساری و سلمان الفرج در ترکیب این تیم حضور نداشتند.

مانچینی هم‌تیمی‌های ملی‌پوش رونالدو را قبول ندارد!

نکته مورد توجه برای کادر فنی پرسپولیس اینکه هیچ بازیکنی از النصر در ترکیب تیم ملی عربستان حضور نداشت. در ترکیب سعودی‌ها ردیف، عبدالحمید، الملکی، الشهری، علی البولیهی،  و حسن التامباکتی از الهلال، محمد العویس از الشباب، السالولی و حسن کادش از الاتحاد، علی عزازی از الاتفاق و عباس الحسن از الفاتح در ترکیب اولیه به میدان رفتند.

مانچینی هم‌تیمی‌های ملی‌پوش رونالدو را قبول ندارد!

مانچینی در این بازی 5 تعویض انجام داد و دو بازیکن النصر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتند. عبدالرحمن غریب وینگر توانمند النصر از دقیقه 53 این مسابقه وارد میدان شد و محمد ماران از دقیقه 82 به زمین رفت. جالب اینکه ماران در ترکیب النصر یک بازیکن کاملا نیمکت نشین به حساب می‌آید که در تمام بازی‌های آسیایی این تیم غیر از بازی آخر با الدحیل حتی نامش در لیست النصر نبود.

بازیکن دیگر النصر که در لیست مانچینی برای این بازی حضور داشت خالد الغنام نام دارد که مقابل اردن به میدان نرفت که البته او نیز بازیکنی نیمکت نشین در النصر به حساب می‌آید.

از بین بازیکنان مهم النصر محمد قاسم و سلطان الغنام مدافعان کناری و فوق العاده توانمند این تیم در لیست مانچینی برای این بازی حضور نداشتند. از عبدالله الامری مدافع میانی فیکس و صالح الخیبری هافبک دفاعی زردهای ریاض هم در این بازی تیم ملی عربستان خبری نبود.

این اتفاق در حالی رقم خورد که هر سه ملی پوش پرسپولیس یعنی مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در تاشکند حضور داشتند که ترابی در نیمه دم تعویض شد. وحدت حنانوف ملی‌پوش تاجیک پرسپولیس هم در اسلام آباد پاکستان نود دقیقه مقابل تیم ملی این کشور بازی کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋