به لطف قیمت بسیار بالای ۴.۴ میلیون دلاری و تولید محدود ۴۰ دستگاهی، تعداد کمی از مردم این شانس را خواهند داشت که پشت فرمان یک بوگاتی بولاید بشینند.
خبرآنلاین: به لطف قیمت بسیار بالای ۴.۴ میلیون دلاری و تولید محدود ۴۰ دستگاهی، تعداد کمی از مردم این شانس را خواهند داشت که پشت فرمان یک بوگاتی بولاید بشینند. اما لوکسترین برند سوپراسپرتساز جهان به تازگی مجموعهای از تصاویر جدید منتشر کرده که حداقل به ما که میلیاردر نیستیم کمک میکند تصور کنیم که نشستن در صندلی فیبرکربنی بولاید چه حسی دارد.
اگرچه بولاید بر اساس پلتفرم شیرون ساخته شده است، اما در داخل بسیار متفاوت به نظر میرسد، چرا که به شدت از دنیای موتوراسپرتها الهام گرفته است، علی رغم اینکه بوگاتی در آنجا حضوری ندارد!
این فرمان، یک فرمان X شکل باورنکردنی است که طراحی آن شبیه به آنچه در مسابقات استقامتی دیده میشود، است. پشت آن یک مجموعه ابزار مستطیلی شامل سه صفحه نمایش دیجیتال مربعی شکل وجود دارد که اطلاعاتی مانند زمان دور زدن و نیروهای G را نشان میدهد که در یک قاب قرار گرفتهاند.
دو جفت لوله اگزوز در دو طرف کنسول، در واقع دود موتور ۸ لیتری W۱۶ با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار (۱۶۰۰ اسب بخار) را وارد کابین نمیکنند؛ بلکه هوای خنکی از یک سیستم کنترل تهویه مطبوع جمع و جور که شما را در مسیر هوشیار نگه میدارد، از آن بیرون میاید.
بدنه مونوکوک کربن آن جدید است و طوری طراحی شده که پاشنههای راننده بسیار بالاتر از شیرون قرار میگیرند و موقعیتی را برای رانندگی به ارمغان میآورند که راننده لمان آن را تشخیص میدهد.
صندلیهایی که میتوان آنها را با روکشهای چرم، جیر یا آلکاناتارا پوشاند، در جای خود ثابت هستند و رانندگان با حرکت دادن پدالها موقعیت عالی خود را پیدا میکنند.
پاسخ ها