دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بکهام تیم دوران کودکی مسی را به میامی می برد!

تقویم پیش فصل ۲۰۲۴ اینتر میامی احتمالا شامل یک بازی دوستانه با باشگاه آرژانتینی نیولز اولد بویز، تیم دوران کودکی لیونل مسی، خواهد بود.

ورزش سه: تقویم پیش فصل ۲۰۲۴ اینتر میامی احتمالا شامل یک بازی دوستانه با باشگاه آرژانتینی نیولز اولد بویز، تیم دوران کودکی لیونل مسی، خواهد بود.

مسی از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ به مدت پنج سال برای باشگاه نیولز اولد بویز در روزاریو بازی کرد و از سال ۲۰۰۱ به بارسلونا منتقل شد. مطمئناً خیلی‌ها در آن زمان نمی‌دانستند که بهترین بازیکن فوتبال تمام دوران به اسپانیا رفته است و برای ۲۱ سال متوالی با باشگاه کاتالونیایی تاریخ‌سازی خواهد کرد.

کریس هندرسون، مدیر ورزشی اینترمیامی، روز دوشنبه سخنرانی پایان سال را برگزار کرد و در مورد برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۴ توضیح داد.

در طول این رویداد، او در مورد اینکه چگونه آنها به دنبال بهبود در بخش‌های مختلف در داخل و خارج از زمین هستند، و همچنین برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو صحبت کرد که برنامه‌ریزی این بازی با نیولز اولد بویز در دستور کار قرار دارد.

بکام تیم کودکی مسی را به میامی می‌برد!

باشگاه دیوید بکام علاوه بر تلاش در زمین، به شدت به دنبال بالا بردن وجه بین المللی خود در مقایسه با سایر باشگاه‌های لیگ آمریکا است. آنها یک سری مسابقات در اوایل نوامبر را به عنوان بخشی از تور آسیایی خود برنامه‌ریزی کرده بودند، اما این تور در آخرین لحظه به طور غیرمنتظره‌ای لغو شدند. حالا این باشگاه با تبلیغات زیاد درباره دیدار فوق ستاره جهانی خود با باشگاه دوران کودکی‌اش سعی دارد آن اشتباه را جبران کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋