دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قیمت نرده شیشه ای با نصب

نرده شیشه ای که با نام های هندریل شیشه ای نیز یاد می شود ، از دسته اقلامی می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی در دنیای طراحی و دیزاین داشته و خیلی خیلی محبوب می باشد.

نرده شیشه ای که با نام های هندریل شیشه ای نیز یاد می شود ، از دسته اقلامی می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی در دنیای طراحی و دیزاین داشته و خیلی خیلی محبوب می باشد. نرده شیشه ای یا هندریل شیشه ای ، نور را به خوبی از خود عبور داده و فوق العاده مناسب برای داخل فضای مورد نظر شما و همچنین فضاهایی مثل نرده راه پله و همچنین نرده تراس که با عنوان جان پناه نیز شناخته می شود می باشد.

سوالات در مورد نرده شیشه ای

  • مقاومت نرده های شیشه ای چقدر است
  • آیا تمیز کردن نرده شیشه ای کار سختی است
  • مقاومت در برابر دما نرده شیشه ای چگونه است
  • برای چه فضاهایی نرده شیشه ای مناسب است
  • قیمت نرده شیشه ای چقدر است
  • انواع نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای به همراه نصب

مقاومت نرده شیشه ای چقدر است

مقاومت نرده شیشه ای همواره از دسته سوالات متداولی بوده است که طرفداران نرده شیشه ای برای نصب نرده شیشه ای شک می کنند. در نرده شیشه ای از شیشه های سکوریت با مقاومت بسیار بالا استفاده می شود. نرده های شیشه ای دارای مقاومت بالا بوده و از شیشه های سکوریت با ضخامت بالا برای نرده شیشه ای بهره می برند.

نرده های شیشه ای در بخش مقاومت ، وابستگی زیادی به نصب نرده شیشه ای و میزان کیفیت قطعات و همچنین شیشه ای که در نرده شیشه ای به کار برده شده است دارند. اگر کیفیت سکوریتی که در این نرده های شیشه ای استفاده می شود کم باشد و از ضخامت مورد قبولی بهره مند نشده باشند و همچنین اگر نرده های شیشه ای به خوبی نصب نشده باشند و زوایا و همچنین آببندی خوبی در بخش نصب انجام نشده باشد نرده های شیشه ای مقاومت بالای خود را نداشته است.

نکته : توجه ویژه ای را به نرده های شیشه ای داشته باشید ، چرا که نصب نرده شیشه ای باید توسط فردی ماهر انجام شود و در غیر این صور موجب بروز ایرادات زیادی می شود.

آیا تمیز کردن نرده شیشه ای کار سختی است ؟

آیا تمیز کرده نرده شیشه ای کار سختی است یا خیر . باید گفت که تمیز کردن نرده شیشه ای کار دشواری نبوده است و شما به آسانی می توانید نرده های شیشه ای را تمیز نموده و به راحتی این کار را می توانید انجام دهید. نرده های شیشه ای همانند سایر شیشه ها می توانید تمیز نمایید و هیچ دشواری در این مورد ندارید .

قیمت نرده شیشه ای به همراه نصب

مقاومت نرده های شیشه ای در برابر دما چگونه است ؟

و اما مقاومت نرده های شیشه ای در باربر دما فوق العاده بالا و در برابر سرما نیز این مقاومت را داشته و همواره خیال شما را از بابت نرده ها راحت می نمایند. نرده های شیشه ای از جنس شیشه سکوریت بوده است و خاصیت سکوریت نیز این می باشد که مقاوم در برابر سرما و گرما بوده است و شیشه های سکوریت به صورت ویژه در برابر سرما و گرما مقاومت از خود نشان می دهند.

برای چه فضاهایی نرده شیشه ای مناسب است ؟

نرده شیشه ای برای تمامی فضاها از قبیل ، استخر ، نرده های راه پله ، تراس بالکن و هر فضای دیگری نیز مناسب می باشد. نرده شیشه ای به دلیل فانتزی بودن خود و فضاسازی لوکس و همچنین عبور دادن مناسب نور از خود فوق العاده برای فضاهای مذکور کاربرد دارد .

قیمت نرده شیشه ای چقدر است ؟

نرده های شیشه ای در مقایسه با نرده های استیل و نرده های آلومنیومی دارای قیمت بالاتر و اجرت نصی بیش تری هستند .قیمت های نرده شیشه با توجه به درخواست های شما می تواند متفاومت باشد . اما به طور کلی یک قیمتی برای نصب برای نرده های شیشه ای برای نمودنه های با قاب و بدون قاب ، و سایر مدل ها که در ادامه به بررسی مدل های آن نیز پرداخته می شود در نظر گرفته می شود. نرده های شیشه ای بر اساس استعلامات در سال 1402 در سایت گروه یونیک انجام شده است به شرح زیر می باشد.

قیمت نرده شیشه ای به همراه نصب

قیمت نرده شیشه ای متری

نرده شیشه ای از متری دو ملیون و ششصد هزارتومان شروع شده و تا قیمت هشت میلیون و پانصد هزارتومان قیمت گذاری می شود. این قیمت با توجه به نیازهای مشتری و هزینه های جانبی متغیر است.

انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه ای اسپیگات : هندریل‌های شیشه‌ای اسپیگات از یک مجموعه پایه‌های نگهدارنده تشکیل شده‌اند که معمولاً ابعادی در بازه 15 تا 25 سانتیمتر دارند. این پایه‌ها از مواد متنوعی نظیر فولاد، آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند و به شیشه‌ها نصب می‌شوند. این پایه‌ها می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از جمله مقاطع مربع، دایره، و حتی اشکال هندسی سفارشی دیگر نیز ساخته می‌شوند.

نرده شیشه ای فیکس پوینتی : نرده‌های فیکس پوینت شیشه‌ای، که به نیمه نرده‌های دکمه‌ای هم نامیده می‌شوند، از طریق بست‌های نگهدارنده شیشه به دیوار متصل می‌شوند. این نوع نرده‌ها به‌طور عمده در بالکن‌ها و پله‌ها استفاده می‌شوند و جزء نرده‌های شیشه‌ای روکار به حساب می‌آیند. ویژگی مهم این نوع شیشه‌ها، مقاومت بالای آنها در برابر فشار، ضربه و تغییرات دمایی است.

قیمت نرده شیشه ای به همراه نصب

نرده شیشه ای پایه آلومنیومی یا اکسپوز : نرده‌های شیشه‌ای اکسپوز (Exposed) به یک نوع از نرده‌های شیشه‌ای اشاره دارند که در آن، اکسسوری‌ها نظیر دستک و پایه نگهدارنده شیشه به طور قابل مشاهده هستند. این نوع نرده‌ها بر خلاف نرده‌های شیشه‌ای دفنی اجرا می‌شوند و پایه‌های نرده‌های شیشه‌ای اکسپوز به صورت روکار و بر روی زمین قرار می‌گیرند. در واقع، از نرده‌های شیشه‌ای اکسپوز یا نرده‌های شیشه‌ای با پایه روکار آلومینیومی برای ایجاد ظاهری شفاف و مدرن استفاده می‌شود. شیشه‌ها در این نوع نرده‌ها به صورت یکپارچه به هم متصل شده و حالت یکپارچه دارند.

نرده شیشه ای پایه استیل : نرده‌های استیل شیشه یک نوع نرده هستند که از ترکیب شیشه با قطعات استیل تولید می‌شوند. این نوع نرده‌ها شامل شیشه‌های سکوریت با ضخامت‌های مختلف، از ساده تا 12 میلیمتر، و شیشه‌های لمینت با ضخامت تا 16 میلیمتر هستند. پایه‌ها و دستگیره‌های استیل از لوله‌های استیل 304 با قطرهای متنوع از 38 میلیمتر تا 51 میلیمتر ساخته می‌شوند. این نوع نرده‌ها با استفاده از پروفیل‌های استیل به ابعاد 40x40 و 30x60 میلیمتر توسط یراق استیل شیشه‌گیر تولید می‌شوند.

نتیجه گیری

نرده شیشه ای با هوف فضاسازی ویژه در تمامی فضاها کاربرد داشته و با نصب اصولی و همچنین کیفیت بسیار بالا در بخش شیشه ای ایده ای بسیار خلاقانه و ویژه در دنیای مدرن محسوب می شود . از نمودهای دیگر نرده شیشه در بخش فضا سازی به کابین دوش هم می توان اشاره کرد که در واقعی از دیگر محصولات نرده شیشه ای محسوب می شود . با اطلاعاتی که رد این مطلب ارائه کردیم قصد داشتیم تا راهنمای بسیار خوبی برای شما قبل از خرید و نصب نرده شیشه ای داشته باشیم .

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋