دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست عظیمیان از کادر فنی و بازیکنان سپاهان

درخواست عظیمیان از کادر فنی و بازیکنان سپاهان

مراسم تودیع و معارفه تابش و نیکفر برگزار شد؛ درخواست عظیمیان از کادر فنی و بازیکنان سپاهان؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و سرپرست جدید باشگاه سپاهان امروز برگزار شد.

به گزارش ورزش، روز گذشته و پس از اتفاقات دیدار لغو شده پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ نوزدهم که با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت اعلام شد و باشگاه اصفهانی نیز 150 میلیون تومان جریمه نقدی شد، جلسه ای اضطرای در محل باشگاه سپاهان و با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد و در نهایت با قبول استعفای مسعود تابش که طی روزهای اخیر به شدت تحت فشار قرار گرفته بود، پس از بیشتر از دو سال مدیریت باشگاه سپاهان تغییر کرد.


یک روز پس از قبول استعفای تابش، امروز مراسم تودیع و معارفه منوچهر نیکفر سرپرست جدید باشگاه و مدیرعامل سابق با حضور عظیمیان رئیس شرکت فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.


ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه سپاهان پس از استعفای تابش، با اشاره به شرایط خاص باشگاه سپاهان تصریح کرد: « دغدغه مدیریت ارشد فولادمبارکه همواره بر این بوده و هست که باشگاه سپاهان، جایگاه شایسته خود را داشته و همچنان بر مسیر تعالی و بهبود حرکت نماید. هر تصمیمی هم که در این راه اتخاذ می‌شود، قطع به یقین همراستا با اهداف باشگاه بوده و همچنان بر بهبود فضای پیش رو تاکید می شود.»


در این مراسم عظیمیان مدیریت شرکت فولاد مبارکه از بازیکنان و کادر فنی سپاهان خواست تا همچنان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت ها تلاش کنند.


سپاهان در پایان هفته بیست و یکم با کسب 36 امتیاز فاصله ای 10 امتیازی با صدر جدول دارد ولی همچنان امیدوار به رای کمیته استیناف است تا شاید شرایط بهتری در صورت تغییر رای پیدا کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋