دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش جامعه ورزش به درگذشت «سیامندِ خندان»

واکنش جامعه ورزش به درگذشت «سیامندِ خندان»

ایران و جهان در شوک از دست دادن قوی‌ترین مرد؛ واکنش جامعه ورزش به درگذشت «سیامندِ خندان»؛ ورزشکاران درگذشت ناگهانی قوی‌ترین پارالمپیکی تاریخ جهان را با انتشارهای پیام‌هایی جداگانه تسلیت گفتند.

به گزارش ورزش، خبر تلخ جان باختن سیامند رحمان، قوی‌ترین ورزشکار معلول ایران و جهان که عصر امروز یکشنبه، یازدهم اسفندماه 98 منتشر شد، واکنش بسیاری از اهالی ورزش، مسؤولان و به ویژه هم‌اردویی‌های او در پارالمپیک و مسابقات‌های جهانی سالیان اخیر را به همراه داشت.

در زیر واکنش تعدادی از جامعه ورزش و چهره‌های سرشناس ایران و جهان به درگذشت غم‌انگیز سیامند رحمان که همواره او را با چهره‌ای خندان بر یاد خواهیم داشت، می‌بینیم:

* فدراسیون کشتی با انتشار این پست در اینستاگرام، درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفت.

واکنش جامعه ورزش به درگذشت «سیامندِ خندان»

* کمیته ملی المپیک با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت سیامند رحمان قهرمان پاراوزنه برداری کشورمان که بارها پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک به اهتزاز در آورده است، به خانواده محترم وی، جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده فرهیخته و زحمتکش پارالمپیک و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال برای وی رحمت واسعه الهی و برای  بازماندگان آرزوی صبر و بردباری دارد.

* این آخرین پست اینستاگرامی سیامند رحمان بوده که 2 روز قبل در صفحه خود منتشر کرده و حالا بعد از خبر درگذشتش حسابی در فضای مجازی دست به دست می شود.

واکنش جامعه ورزش به درگذشت «سیامندِ خندان»

* فرزان عاشورزاده، قهرمان تکواندو با انتشار این استوری به درگذشت قویترین مرد معلول جهان واکنش نشان داده است.

واکنش جامعه ورزش به درگذشت «سیامندِ خندان»

**مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پیام تسلیت خود نوشت: سیامند عزیز ورزشکار نام اور باشگاه پرسپولیس بود و یاد و خاطره اش را در بازی پرسپولیس گرامی می داریم.
باشگاه پرسپولیس ضمن طلب مغفرت برای سیامند عزیز در بازی بعدی خود در لیگ برتر به پاس عضویت این قهرمان نام‌اور در پرسپولیس  یاد و خاطره ورزشکار سابق باشگاه پرسپولیس را گرامی می دارد. روحش شاد و قرین رحمت الهی.

*بهداد سلیمی با انتشار این عکس نوشت: هنوز تو شوکم، باورش برام سخته. سیامند. قهرمان، پسر با اخلاق یادت همیشه زندس.

واکنش جامعه ورزش به درگذشت «سیامندِ خندان»

* وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت قهرمان جهان و پارالمپیک سیامند رحمان را تسلیت گفت.  در پیام مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان آمده است:


" خبر درگذشت قهرمان ارزنده و محبوب و مردمی سیامند رحمان موجب تاثر و تالم فراوان شد
مرحوم سیامند رحمان بارها عنوان قوی ترین مرد معلول جهان را بدست آورد و سالها با کسب مدال طلا و رکورد شکنی  دل مردم را شاد  و نام ایران عزیز را سربلند کرد
ضایعه درگذشت ناگهانی سیامند رحمان برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است
ضمن طلب مغفرت برای این قهرمان مردمی و دوست  داشتنی امیدوارم روح بلندش قرین شادی و رحمت واسعه الهی باشد"

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋