دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اتفاقی عجیب و باورنکردنی در جام ملت های آسیا

علیرضا فغانی می‌تواند در بازی‌های جام ملت‌ها در دوحه بازی تیم ملی فوتبال ایران را سوت بزند، به این خاطر که او در این مسابقات نماینده فوتبال استرالیا است.

خبرورزشی: علیرضا فغانی می‌تواند در بازی‌های جام ملت‌ها در دوحه بازی تیم ملی فوتبال ایران را سوت بزند، به این خاطر که او در این مسابقات نماینده فوتبال استرالیا است.

اتفاق عجیب و باورنکردنی در جام ملت‌های آسیا

علیرضا فغانی در همه تورنمت‌های بین المللی گذشته به نمایندگی از ایران شرکت کرد اما به دلیل خط خوردن از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۳ وارد لیست داوران بین المللی استرالیا شد.

در این صورت، اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا سابقه قبلی فغانی را در نظر بگیرد، او می‌تواند بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در دوحه را سوت بزند.

با این شرایط در صورت راهیابی ایران به مراحل مهم جام ملت‌های آسیا علیرضا فغانی از لیست داوران خط نخواهد خورد.

علیرضا فغانی در جام جهانی به خاطر اشتباه کمک داور ویدئویی بازی پرتغال – اروگوئه و تایید این اشتباه شانس قضاوت در مراحل مهم را از دست داد و دوست دارد با سوت‌های مهم در جام ملت‌ها یک بار دیگر به روزهای خوب خود در داوری برگردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋