دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره بارسلونا پتر چک!

گاوی، ستاره جوان بارسلونا، برای محافظت از گوش آسیب‌دیده‌اش، مجبور به استفاده از محافظ سر شده است.

ورزش سه: گاوی، ستاره جوان بارسلونا، برای محافظت از گوش آسیب‌دیده‌اش، مجبور به استفاده از محافظ سر شده است.

 در حالی که لیگ‌های باشگاهی در اروپا طی دو هفته آتی تعطیل هستند تیم‌های ملی خود را آماده برگزاری مسابقاتی می‌کنند که در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

ستاره بارسلونا پتر چک شد!

تیم ملی اسپانیا در حال حاضر خود را آماده رویارویی روز جمعه با گرجستان می‌کند. این تیم سه‌شنبه هفته آینده نیز به مصاف قبرس خواهد رفت. گاوی، ستاره جوان بارسلونا، یکی از حاضرین در اردوی تیم ملی اسپانیاست که با چهره‌ای متفاوت در تمرین امروز حضور یافت.

او برای محافظت از گوش آسیب‌دیده‌اش که به دلیل برخورد با بازیکن اوساسونا در بازی اخیر تیمش سه بخیه خورد، مجبور به استفاده از محافظی شده که زمانی پتر چک، دروازه‌بان مشهور چلسی، به دلیل شکستگی جمجمه، مشابهش را به سر می‌کرد.

ستاره بارسلونا پتر چک شد!

هافبک 19 ساله بارسلونا روز یکشنبه در حالی صدمین بازی خود را برای این تیم مقابل اوساسونا انجام داد که در نیمه دوم این دیدار به دلیل برخورد آرنج رودی گارسیا، مدافع حریف، از ناحیه گوش دچار خونریزی شد.

با وجود اینکه گوش گاوی سه بخیه خورده اما مشکل خاصی او را تهدید نمی‌کند. البته تیم پزشکی باشگاه بارسلونا و اسپانیا در تصمیمی مشترک ترجیح دادند ریسک نکنند و با تهیه ماسک مخصوص برای این بازیکن، به بهبودی سریع‌تر او کمک کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋