دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلین شیت؛ برگ برنده ای که از مس مدعی ساخت

مس کرمان در راه مدعی شدن برگ برنده ای مانند کلین شیت در دست دارد.

کلین شیت؛ برگ برنده ای که از مس مدعی ساخت

به گزارش ورزش کویرنشینان که این روزها حال و روز خوشی دارند و مدعی صعود می باشند توانستند نزدیکتر از قبل به یک قدمی صدر برسند جایی که هم استانی شان در بالاترین نقطه جدول جا گرفته است.

تیمی که اکنون به رده دوم رسیده در آغاز راه چندان امیدوارکننده ظاهر نشده بود و قبل از قرار گرفتن در مسیر مدعی شدن تنها در 30 درصد از بازی ها موفق شده بود کلین شیت کند که یک آمار ضعیف برای تیمی است که در سر سودای صعود دارد. حتی مس در اولین بازی سه گل دریافت کرد.

شکننده بودن خط دفاعی نارنجی پوشان کاملا در مسیری که آنان در پیش گرفته بودند در ذوق می زد. اما رفته رفته مجتبی حسینی به نقطه ضعف تیم خود پی برد تا با سر و سامان بخشیدن یه خط دفاعی اولین گام را برای مدعی شدن بردارد.

بیست و ششمین بازی این فصل برای مس با تساوی بدون گل به پایان یافت تا نرخ کلین شیت مس در ده بازی اخیر به 80 درصد برسد. همچنین کرمانی ها موفق شدند در 381 اخیر دروازه شان را بسته نگه دارند تا سیر صعودی و مدعی شدن آنان ارتباط کاملا مستقیمی با کلین شیت های متوالی داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋