دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره جدید رئال مادرید از رونالدو پیشی گرفت

بلینگام در پیروزی روز شنبه مقابل آلمریا دو بار گلزنی کرد و از آمار کریستیانو رونالدو در شروع بازی برای رئال مادرید پیشی گرفت.

خبرورزشی: جود بلینگام در دو بازی لالیگا به میدان رفته و در هر دوی آنها به گل رسیده است. در تابستانی که پس از جدایی کریم بنزما و کمبود گلزنی مارکو آسنسیو، رئال مادرید به دنبال مهاجمی گلزن می‌گشت، اما این هافبک جوان انگلیسی در صدر فهرست گلزنان رئال مادرید قرار گرفت و جای مهاجم را پر کرد.

بلینگام با دو گل در دو بازی اول خود برای رئال مادرید رکوردی که از زمان کریستیانو رونالدو دیده نشده بود را به نمایش گذاشت. فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با دو پیروزی برای مادرید در دو بازی اول خود آغاز شد: ۳-۲ در خانه مقابل دپورتیوو و ۰-۳ مقابل اسپانیول، و رونالدو در هر دو بازی گل زد. سومین بازی آن فصل در لیگ قهرمانان اروپا بود که تیم در خانه زوریخ با گلی دیگر از کریستیانو رونالدو به پیروزی ۲-۵ رسید.

استادیوم بالایدوس می‌توانست جایی باشد که بلینگام راه گلزن‌ترین بازیکن رئال مادرید را طی کند. اما قبل از سفر به ویگو، بلینگام گل دیگری در پیروزی ۳-۱ مقابل آلمریا به کارنامه اضافه کرد و از کریستیانو پیشی گرفت و شما باید به فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ به وسلی اسنایدر برگردید تا کسی را ببینید که در دو بازی سه گل زده است.

با این سه گل، بلینگام اکنون بهترین گلزن لالیگا است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋