دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چلسی امضای قرارداد با پدیده برزیلی را تایید کرد

چلسی جذب آنجلو گابریل، پدیده جوان برزیلی سانتوس را تایید کرد.

 فوتبالی: چلسی جذب آنجلو گابریل، پدیده جوان برزیلی سانتوس را تایید کرد.

 این بازیکن با استعداد برزیلی به لیست بلند بالای بازیکنان جوانی که توسط تاد بولی به چلسی آورده شدند اضافه شده است. 

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت:" چلسی انتقال آنجلو گابریل، وینگر برزیلی سانتوس را تکمیل کرده است. این بازیکن متولد برزیل و ۱۸ ساله با تجربه کافی در رده بزرگسالان به استمفورد بریج می‌آید، او   ۱۲۹ بازی را برای تیم اول سانتوس در تمام رقابت‌ها به انجام رساند. یک وینگر چپ پا که اکثرا در سمت راست تیم سانتوس به کار گرفته می‌شد. آنجلو هنگامی که با ۱۵ سال و ۳۰۸ روز مقابل تیم فلومیننزه به میدان رفت، به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ ملی برزیل نام گرفت. او در آپریل ۲۰۲۱ و در رقابت های کوپا لیبرتادورس، موفق شد تا اولین گل خود در رده بزرگسالان را به ثمر برساند. با این گل آنجلو به جوانترین گلزن تاریخ این مسابقات تاریخی بدل شد. او بعد از آن ۴ بار دیگر برای سانتوس گلزنی کرد و ۱۰ پاس گل را نیز به ثبت رساند. به چلسی خوش آمدی آنجلو."

این بازیکن از با استعداد ترین بازیکنان برزیلی به شمار می‌رود و در ماه‌های اخیر توسط تیم‌های بزرگ اروپایی رصد می‌شد. رئال مادرید در دسامبر سال ۲۰۲۲ یک استعداد جوان برزیلی به نام اندریک را از پالمیراس به سانتیاگو برنابئو آورد و بارسلونا هم اخیرا با مبلغ ۴۰ میلیون یورو انتقال ویتور روکه از پارانائنزه را تایید کرد.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋