دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نجات پنج نفر از آتش سوزی سوپرمارکت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: پنج نفر از ساکنان یک آپارتمان از میان دود ناشی از آتش سوزی یک هایپرمارکت در شمال شرق این شهر نجات یافتند.

ایرنا:  مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: پنج نفر از ساکنان یک آپارتمان از میان دود ناشی از آتش سوزی یک هایپرمارکت در شمال شرق این شهر نجات یافتند.

آتشپاد دوم مجید فرهادی شنبه شب افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه عرضه مواد غذایی درحومه بزرگراه شهید میرزایی، آتش نشانان و نجاتگران از ٢ ایستگاه به محل حادثه در خیابان شهید محبی اعزام شدند.

نجات پنج نفر از آتش سوزی یک سوپرمارکت

وی اضافه کرد: آتش سوزی در یک فروشگاه مواد غذایی در طبقه همکف ساختمان مسکونی چهار طبقه رخ داده بود و دود ناشی از آتش منجر به محبوس شدن افراد در طبقات بالای این آپارتمان شده بود.

فرهادی خاطرنشان کرد: آتش نشانان ضمن نجات پنج نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن ، اقدام به مهار حریق مغازه و از سرایت آتش به سایر واحدهای مسکونی این مجتمع و منازل اطراف جلوگیری کردند.

مدیر عامل آتش نشانی شهر مشهد افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت دقیق آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋