دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برگه برگشت به بازار خودرو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت‌ خودروهای دنا، پراید، تارا و پژو از چهارشنبه گذشته، تا امروز است.

خبرآنلاین: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت‌ خودروهای دنا، پراید، تارا و پژو از چهارشنبه گذشته، تا امروز است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایشی شدن روند قیمت‌ها در این بازار است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۵۵ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته، امروز به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای گروه پژو نیز در این مدت گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ از ۵۲۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته، امروز به ۵۳۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تارا نیز در این مدت گران شدند، به طوری که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از ۷۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته، امروز به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل دنده‌ای این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۶۴۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند، به طوری که دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ از ۸۱۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته، امروز به۸۳۰ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

ورق در بازار خودرو برگشت

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋