دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماجرای دستگیری مربی لیگ یک در کلاس مربیگری!

هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.

ورزش سه: هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.

ماجرا از این قرار است که هادی فرجی یکی از دستیاران عزیز فریسات به شمار می‌رود، که پس از انتقال ابراهیم اشکش به نفت مسجد سلیمان، هدایت استقلال ملاثانی را عهده دار شدند.

با این حال در پنجره زمستانی بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال استقلال ملاثانی جدا می‌شوند و در حالی که پنجره این تیم بسته بوده، هادی فرجی چک های شخصی خود را برای باز شدن پنجره تیم به عنوان ضمانت نزد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به امانت می‌گذارد.

چند ماه پس از سپردن چک‌های شخصی هادی فرجی نزد کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و با پایان مسابقات فصلی که اخیرا تمام شد، سرپرست دو فصل گذشته استقلال ملاثانی برای پیگیری مطالبات خود به کمیته تعیین وضعیت مراجعه می‌کند و مسئولان این کمیته هم چک‌هایی که هادی فرجی برای ضمانت به آنها سپرده بوده را به پارسا سرپرست سابق تیم می‌دهند. پارسا سرپرست سابق تیم استقلال ملاثانی هم چک‌های هادی فرجی را برگشت می‌زند و موجب می‌شود که ماموران با حکم به کلاس‌ مربیگری B آسیا بروند و او را بازداشت کنند.

فرجی در این خصوص به خبرنگار "ورزش‌سه"، می‌گوید:« با توجه به اینکه من نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم و همزمان با اضافه شدن کادر فنی ۱۳،۱۴ بازیکن از تیم جدا شدند، برای اینکه بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم و پنجره تیم را باز کنیم، مجبور شدم چک‌های شخصی‌ام را در کمیته تعیین وضعیت بگذارم و پنجره تیم را باز کنم.»

دستیار عزیر فریسات در استقلال ملاثانی درباره انگیزه خود درباره این کار می‌گوید:« اول اینکه تعصب استانم را داشتم. تعصب تیم خوب استقلال ملاثانی را داشتم. متاسفانه این تیم مردمی است و از جایی حمایت نمی‌شود. حالا مسئولان تیم پیگیر وضعیت این چک و سایر مطالبات بازیکنان هستند، تا به امید خدا این مشکل حل بشود.»

مربی استقلال ملاثانی ادامه می‌دهد:« متاسفانه این دوست عزیز ما کمی عجله کرد و رفت چک‌ها را برگشت زد. ایشان همکار ما بود. سرپرست تیم بود و یکی دو سال کنار ما کار کرده بود. اما متاسفانه طمع دنیوی جلوی چشمانشان را گرفته و به رفاقت اهمیتی نمی‌دهند. یک نکته جالب اینکه این آقا قبل از آمدن به استقلال ملاثانی هیچ جایگاهی در فوتبال نداشت و از این باشگاه خودش را مطرح کرد. واقعا جای تاسف دارد. من آدم بی‌گناهی هستم. هیچ گناهی جز کشیدن تعصب استانم ندارم. مسئولان تیم در حال پیگیری هستند. به امید خدا این مشکل به زودی حل می‌شود. اما این باید درس عبرتی برای مسئولان تیم و باشگاه و استان باشد، که هر کسی را در باشگاه راه ندهند. دیگر حالا مسئولان استان می‌فهمند ما در چه شرایطی کار می کنیم. امیدوارم به این مسئله توجه کنند و بیشتر به فکر تیم استقلال باشند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋