دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نامه صداوسیما به ایران خودرو فاش شد

نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام از مجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی با کمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

خبرآنلاین: نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام از مجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی با کمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

مجتبی توانگر، نماینده تهران نوشت:

  • خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام از مجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی با کمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

  • رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یا نه؟

  • همین‌گونه رفتار به اصطلاح عدالت‌خواهی مدیران صداوسیماست که این سازمان را به کمترین میزان بیننده در همه دوره‌های گذشته تنزل داده به طوری‌که تبدیل به یک رسانه ورشکسته شده است.

نامه صداوسیما به ایران خودرو افشا شد

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋