شبکه ماهوارهای جم تبلیغات فیلمهای روی پرده را با جدیت ادامه میدهد.
اعتمادآنلاین: شبکه ماهوارهای فارسیزبان «جم» در میان سریالهای پرمخاطب خود همچون «بابا» تبلیغات فیلمهای روی پرده سینماها و سریالهای شبکههای خانگی را به دفعات پخش میکند.
این در حالی است که در ایران فیلمها برای شناساندن و معرفی خود به مردم در سطح شهر و تلویزیون یا تبلیغ ندارند یا از ممیزی معرفی بازیگران در تیزرها و پوسترها رنج میبرند.
حالا مدتی است شبکه جم و بعضی شبکههای فارسیزبان بدون کوچکترین محدودیتی و به دفعات، تبلیغات و معرفی فیلمها را در خلال سریالها و برنامههای پرمخاطب خود پخش میکنند؛ اقدامی که به نظر میرسد باعث جذب مخاطب به سینما شود و حداقل در این مورد واکنش منفی سازمان سینمایی را شاهد نبودهایم.
البته بحث تبلیغات فیلمها در شبکه ماهوارهای نکته جدیدی نیست و از اواسط دهه ۹۰ پخش تیزرهای تلویزیونی فیلمهای ایرانی در شبکههای ماهوارهای فراگیر شده بود هرچند در آن زمان به جنجال بزرگی انجامید.
پاسخ ها