دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مسی: روند درمان کرونا بیشتر از انتظارم طول کشید

مسی: روند درمان کرونا بیشتر از انتظارم طول کشید

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید انتظار نداشت که طی کردن روند درمان کرونا تا این حد طولانی شود.

به گزارش ورزش، مسی که برای سپری کردن تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی به آرژانتین رفته بود به ویروس کرونا مبتلا شد و از ابتدای سال 2022 موفق به حضور در ترکیب پی اس جی نشده است.

این بازیکن آغاز چندان درخشانی در لیگ فرانسه نداشت اما امیدوار است که در سال جدید بتواند شرایط بهتری را در ترکیب پی اس جی سپری کند.

 

مسی: روند درمان کرونا بیشتر از انتظارم طول کشید

 

مسی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« عصر بخیر! همانطور که می‌دانید به کرونا مبتلا شده بودم و می‌خواهم از تمام پیام‌هایی که دریافت کردم تشکر کنم و به شما بگویم که طی کردن روند درمان بیشتر از آنچه انتظار داشتم طول کشید اما حالا تقریبا برگشته‌ام و واقعا در انتظار حضور در میدان هستم. من این روزها با تمام توان تمرین کرده‌ام. چالش‌های بسیار خوبی در سال جدید در پیش است و امیدوارم خیلی زود بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم. ممنونم!!!»

بازگشت مسی به فرانسه به دلیل مثبت شدن تست او با تاخیر انجام شد و او از آن زمان تا به حال در تلاش است تا هرچه سریع‌تر از بند این بیماری رها شود. به نظر می‌رسد که او خیلی زود بار دیگر به ترکیب اصلی پاری سن ژرمن برخواهد گشت.

این مهاجم تا به حال در لیگ فرانسه یک گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل ارسال کرده است. او همچنین در لیگ قهرمانان نیز پنج بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋