دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویروس کرونا علیه بازی حساس لیگ فوتسال زنان

ویروس کرونا علیه بازی حساس لیگ فوتسال زنان

2 باخت انضباطی در هفته یازدهم؛ ویروس کرونا علیه بازی حساس لیگ فوتسال زنان؛ در فاصله 2 روز تا برگزاری مسابقات هفته یازدهم لیگ فوتسال زنان مشخص شد که دو مسابقه در این هفته برگزار نمی‌شود.

به گزارش ورزش شرایط پاندمی کرونا و واریانت جدید آن باعث شد تا رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان هم درگیر این بیماری شود و بعد از حواشی هفته گذشته در تقابل مس رفسنجان و نصر فردیس کرج، که مسی‌ها به حضور بازیکنان کرونایی نصر در میدان اعتراض کردند و در مقابل پاسخ نماینده کرجی، بی‌اطلاعی از این وضعیت پیش از انجام بود، حالا گویا کرونا دامان‌گیر رقابت‌های هفته جدید هم شده است.

نصر فردیس کرج به دلیل ابتلای 4 بازیکن کلیدی خود به ویروس کرونا (فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، فاطمه تراهی و فاطمه خلج) که توسلی، مقیمی و تراهی اردوی ملی را به دلیل این بیماری از دست دادند، به اهواز سفر برای مسابقه هفته یازدهم خود سفر نخواهد کرد تا تقابل ملی‌حفاری اهواز و نصر فردیس کرج با انصراف تیم کرجی لغو شده و نتیجه آن 3-0 به سود تیم ملی‌حفاری شود.

این دوئل حساس، تنها بازی لغو شده هفته یازدهم لیگ فوتسال زنان نیست و آن‌طور که خبر می‌رسد تیم قعرنشین چیپس کامل مشهد که هنوز در فصل جدید پیروزی به دست نیاورده، نمی‌خواهد این هفته به شیراز سفر کند تا پویندگان صنعت فجر شیراز به یک پیروزی بی‌دردسر برسد و یک گام مهم به سوی مرحله پلی‌آف بردارد.

به جز این 2 مسابقه، 4 دیدار دیگر هفته در زمان مقرر خود، جمعه 24 دی‌ماه از ساعت 11 برگزار می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋