دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عنایتی: امیدوارم خبر حذف سرخابی ها واقعی نباشد

رضا عنایتی سرمربی هوادار ضمن تشریح وضعیت تیمش به خبر حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا واکنش نشان داد.

عنایتی: امیدوارم خبر حذف سرخابی‌ها واقعی نباشد

به گزارش ورزش، عنایتی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تراکتور گفت: ما با یک تیم فوق العاده بزرگ بازی داریم و تیمی است که از لحاظ هواداری جزو سه تیم اول کشور است و می‌دانیم که چه بازی سختی مقابل این تیم داریم. تمام کارهایی که باید را در طول هفته انجام دادیم و ذهنیت بچه‌ها را بالا آوردیم که با چه تیم خوب و منسجمی بازی داریم. امیدواریم فردا بتوانیم با همدلی خوب و شرایطی ویژه، بازی خوبی را انجام دهیم و شرایط را به نفع خودمان رقم بزنیم چون که این امتیاز برای ما بسیار مهم است و می‌تواند در جدول شرایط ما را خیلی بهتر کند. بی گدار به آب نمی‌زنیم و با یک شرایط ویژه مقابل تراکتور بازی خواهیم کرد. امیدوارم روز خوب تیم ما باشد و هر دوتیم سالم باشند و تیم ما بتواند از میزبانی و شرایط خوب و موقعیت‌هایش استفاده کند و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

او در خصوص میزبانی هوادار در کرج گفت: من اولا از دوستان‌مان در استان البرز تشکر می‌کنم. تمام آن چیزهایی که می‌خواستیم در حد توان‌شان برای‌مان فراهم کردند و به ما محبت داشتند. ما مشکل زمین بازی در تهران داریم و این برای تهران خوب نیست ولی تمام کارهایی که باید را دوستان انجام دادند و ما تشکر می‌کنیم. کیفیت زمین فوق العاده خوب است و ما راضی هستیم.

عنایتی در توضیح اینکه چرا هوادار از جام حذفی کنار رفت گفت: اول از دوستان‌ خوب‌مان در ماهشهر تشکر می‌کنم که فوق العاده به ما لطف داشتند و شرایط بسیار خوب بود و یکی از خاطرات‌ خوب من در سفرهایی که با تیم‌های مختلف داشتم رقم خورد. برای دوستانی که بیرون هستند شگفتی بود ولی برای ما چنین نبود. من با توجه به شرایطی که تیمم داشت، اولویتم لیگ برتر بود. سعی کردیم از بازیکنان امید و جوان‌مان استفاده کنیم و چهار یا پنج تا از بچه‌هایی که کمتر بازی داشتند در آن مسابقه بازی کردند. ضمن اینکه شرایط زمین برای فوتبال اصلا مناسب نبود. یک پیشنهادی برای دوستان سازمان لیگ دارم، به هر حال شما زمانی که رده‌های لیگ دارید مثل لیگ برتر، لیگ دو و حتی لیگ سه باید زیر مجموعه همدیگر باشند و توپ‌هایی که استفاده می‌شود باید همگی یک نوع باشد. این که شما در لیگ برتر با یک نوع توپ بازی کنی و در لیگ دو با نوعی دیگر اصلا نمی‌تواند برای فوتبال ما وجهه خوبی داشته باشد. امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب این مشکل حل شود. این توپ‌ها و زمین بازی ما را اذیت کرد. دقیقه 85 پنالتی دادیم که می‌شد این اتفاق نیفتد ولی اولویت ما لیگ برتر است و برای ما شگفتی نبود چون ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و نمی‌خواستیم در آن بازی ریسک کنیم چرا که چهار روز بعد از آن بازی سنگینی داشتیم.

سرمربی هوادار در مورد مصدومان تیمش گفت: ما کماکان همان چهار یا پنج بازیکن مصدوم را داریم ولی شرایط‌شان بهتر است. امروز باید تمرین را ببینم و با دکتر صحبت کنم، فکر می‌کنم از بازی بعدی همگی برسند اما در بازی ریسک نمی‌کنیم که خدایی نکرده به عقب برگردیم. شرایط یک یا دو بازیکن امروز بهتر است و باید بپرسیم که از کدام بازیکنان فردا می‌توانیم استفاده کنیم.

او در مورد شرایط تیم‌شان گفت: همگی به گرفتن امتیاز نگاه می‌کنند اما ما به لحاظ فنی نگاه می‌کنیم. از بازی اول مقابل استقلال همه کارشناسان که در رسانه هستند دیدند فوتبالی که هوادار بازی می‌کند قابل احترام است و من همیشه زیبا بازی کردن را دوست داشتم و حتی در لیگ یک هم ما فوتبال بازی می کردیم و به هر قیمتی نتیجه نگرفتیم. روند رو به رشدی از شروع لیگ داشتیم و هفته به هفته بهتر شدیم و مقداری بی تجربگی کار دست ما داد اما بچه‌ها به خودباوری خوبی رسیده‌اند و شرایط را تغییر می‌دهند. با بضاعتی که داشتیم تیمی بستیم که قابل احترام است و برای من همین کافی‌ست که همه درباره‌ی تیم ما صحبت می‌کنند و امیدوارم هفته به هفته هم از نظر نتیجه گیری و فوتبال زیبا بازی کردن بهتر شود و ما بتوانیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

عنایتی ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌شد و از اول صحبت کرده بودیم  و می‌دانستیم جدول ما دو قسمت است. چهار یا پنج تیمی که به لحاظ مالی غنی هستند و می‌توانند بازیکنان با کیفیت‌تری بگیرند مشخص بود که خرج‌شان را از بقیه تیم‌ها جدا می‌کنند و برای قهرمانی می‌جنگند. هشت یا نُه تیم هم هستند که برای حضور در میانه جدول و سقوط نکردن می‌جنگند. ما تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی داشته باشیم و بتوانیم در لیگ بمانیم. دوستان ما در باشگاه که زحمت زیادی می‌کشند برنامه‌های خوبی برای سال‌های آینده دارند و با برنامه ریزی بهتر می‌شود جایگاه بهتری کسب کرد.


او در رابطه با خبر کنار گذاشته شدن استقلال و پرسپولیس در آسیا‌ گفت: آسیب بزرگی است و دو تیم بزرگ هستند که افتخارات زیادی دارند. استقلال افتخارات آسیایی زیادی دارد و پرسپولیس طی چند دوره نایب قهرمان آسیا شده و خبر بسیار بدی بود. باید به طور جدی به این مسئله فکر کنیم و راهکاری داشته باشیم که خدایی نکرده اتفاق بدی برای فوتبال ما نیفتد چون این خبر‌ها ما را مقابل بقیه کشور‌ها ضعیف می‌کند. باید برنامه ریزی اساسی کرد. اگر قرار است که دولت حمایت کند باید همه تیم‌ها را حمایت کند و اینگونه نباشد که ما دو تیم خصوصی و شانزده تیم دولتی داشته باشیم. باید راهکار اساسی داد تا از این خبرها نشنویم و امیدوارم این خبر، خبر درستی نباشد و مطمئنا کسانی که بالا نشستند شوخی ندارند و می خواهند تصمیماتی بگیرند که شاید برای ما غیر قابل جبران باشد و روحیه فوتبال دوستان را پایین بیاورد. امیدوارم راهکار درستی وجود داشته باشد تا بتوانیم همینطور که در آسیا به لحاظ ملی جایگاه کسب کردیم و اعتباری داریم به لحاظ باشگاهی هم این اتفاق بیفتد.

عنایتی در پایان در مورد اهداف تیمش گفت: فکر کردن به سهمیه آسیایی بلند پروازی است! دوستان من که تیم را در اختیار گرفتند خیلی دیر این اتفاق افتاد و براساس تفکرات و بودجه‌ای که در اختیار خودم بود تیم را بستم و قرار با دوستان این است که این تیم در سال اول تجربه کسب کند و در لیگ بماند و در سال‌های بعد با برنامه ریزی جایگاه بهتری در لیگ داشته باشیم‌.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋