دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گل محمدی: دوربین ها هم جوگیر شدند؟

گل‌محمدی: دوربین‌ها هم جوگیر شدند؟

اگر می‌خواهیم مدعی باشیم باید بازی را ببریم؛ گل‌محمدی: دوربین‌ها هم جوگیر شدند؟؛ یحیی گل‌محمدی می‌گوید بدتر از اشتباه داوران، توجیه مسئولان کمیته داوران برای اشتباهاتی است که برای پرسپولیس بیشتر رخ می‌دهد.

به گزارش ورزش، در حالی که چند صدمتر آن طرف تر از محل برگزاری نشست خبری یحیی گل‌محمدی در سازمان لیگ، گروهی از هواداران پرسپولیس تجمعی پرشور را در فاصله یک روز تا بازی حساس مقابل پیکان برپا کرده بودند، سرمربی سرخپوشان در نشست خبری حضور یافت و درباره بازی اظهار نظر کرد و به سوالات پاسخ داد.

* باید جسور و جنگنده باشیم
هر بازی که در پیش داریم و هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیت بازی هم بیشتر می‌شود. باتوجه به شرایطی که در جدول داریم و اینکه برای قهرمانی باید مدعی اصلی باشیم، بازی فردا برایمان حساس است. مقابل تیمی با انگیزه و جوان بازی میکنیم و آنها از نظر تاکتیکی منسجم هستند و برنامه تاکتیکی خاص خودشان را دارند. شرایط فعلی را باید طوری فراهم کنیم که سه امتیاز را به دست بیاوریم و برای کسب آن باید با تمرکز باشیم و جسورانه و با جنگندگی زیاد به زمین برویم.

* اشتباهات داوری علیه ما سریالی است
امیدوارم شرایط طوری باشد که بازی خودمان را ارائه کنیم اما زمین مسابقه نه شرایط ایده آل، بلکه شرایط خوب هم ندارد و فوتبال بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم سخت است. باید در این بازی فرصت طلب باشیم. بازی قبلی موقعیتهای زیادی داشتیم اما قدر ندانستیم و دو امتیاز را از دست دادیم. البته اشتباهات داوری هم موثر بود و این اشتباهات سریالی می‌شوند و جای نگرانی دارد. تحمل و طاقت ما هم حدی دارد و امیدوارم این اشتباهات سریالی یک جا تمام شوند.

* دوربین‌ها هم جوگیر شدند؟
بدتر از خود اشتباه این است که خود آقای سخندان می‌آید در توضیح این صحنه می‌گوید که درست است. خود بازیکن گفته جوگیر شدم اما دوربین‌ها که جوگیر نشدند و خیلی واضح نشان دادند. این اشتباهات برای تیمهای دیگر هم هست اما تعدادش برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد و امیدوارم این مسائل حل شوند. یک جایی اشتباهات باید تمام شوند و نباید نگرانی اینطوری داشته باشیم و ذهنمان درگیر داوری شود. هیچ تیمی نباید چنین نگرانی ای داشته باشد و از داوران می‌خواهیم تمرکز بیشتری روی داوری داشته باشند. آنها مشکلات زیادی دارند اما امیدوارم تمرکز زیادی داشته باشند.

گل‌محمدی: دوربین‌ها هم جوگیر شدند؟

* مربی حریف ما تاکتیکی است
اقا مجتبی [حسینی] یکی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ایران است و همه می‌دانیم چقدر وقت می‌گذارد و چقدر به کارش علاقه‌مند است. انصافا امسال تیم خوبی جمع و جور کرده و فکر کنم بازی فردا بازی خوبی باشد و این فکر می‌کنم به جذابیت بازی فردا بیشتر اضافه خواهد کرد. 

* تیم قهرمان نباید راحت گل بخورند
تمام صحبت‌هایی که کارشناسان و پیشکسوتان انجام دادند، قطعا درست است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید راحت گل بخورد اما بخشی از گل‌هایی که ما خوردیم روی عدم تمرکز یا اشتباهات داوری بوده. به هر حال ما مشکلات زیادی را از ابتدای فصل داشتیم، تغییر و تحولات داشتیم، این تغییر و تحولات احتیاج به زمان دارد. نباید راحت گل دریافت کنیم و تعداد زیادی از این گل‌ها را هم در ضربات ایستگاهی خوردیم و باید مسئولیت پذیری خودمان را نسبت به این صحنه‌ها بیشتر کنیم. بخش زیادی از این ایرادها به خودمان برمی‌گردد و باید نسبت به این مسائل تمرکز بیشتری داشته باشیم.

گل‌محمدی: دوربین‌ها هم جوگیر شدند؟

* یکی دو بازیکن ما تمرکز نداشتند
بحث‌های مدیریتی شاید در کنفرانس قبل از بازی جایش نباشد که درباره آن صحبت کنیم. بارها در این باره صحبت شده و مشکلاتی که پرسپولیس از شروع فصل دارد مشخص بوده و هست. حتما اراده‌ای هم برای حل آن وجود دارد و اجازه بدهید مسئولانی که تصمیم‌گیر هستند، صحبت کنند. ما باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و نیمه اول عملکرد بهتری داشته باشیم و این حس نباشد که نیمه دوم زمان زیاد است می‌شود جبران کرد. گل بزنیم و گل نخوریم و برنده به رختکن برویم. بخش زیادی از این مشکلات به خودمان برمی‌گردد و باید خودمان زحمت بکشیم. تیم مثل یک ساعت است و همه باید کار خودشان را انجام دهند و در این مجموعه اگر یکی دو نفر کار خودشان را انجام ندهند. اتفاقی که هفته گذشته افتاد و امیدوارم با تذکراتی که داده شد، مشکلات زود برطرف شود. امیدوارم با تمرکز و تمرینات بیشتر این مشکلات برطرف شوند.

*رادو به خاطر مسائل مالی جدا شد
بحث رادو خیلی مشخص است، او فقط به خاطر مشکلات مالی از تیم ما جدا شد. می‌شد این اتفاق نیفتد و از فصل گذشته تا حالا 7-8 بازیکن ما اینطوری جدا شدند. تیمی که فینال آسیا رفته و 5 دوره قهرمان شده، نباید این اتفاق برایش بیفتد. تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود نباید چنین اتفاقاتی برایش رخ دهد آن هم با پتانسیلی که برای درآمدزایی دارد. با این قهرمانی‌های متعدد چنین اتفاقاتی نباید برایش رخ دهد اما در فوتبال ایران چنین مسائلی همیشه وجود داشته و ممکن است در آینده هم وجود داشته باشد.

* برد استقلال کار ما را سخت کرد
من بازی پیکان - استقلال را دیدم و دو گل را در ضربات ایستگاهی بود. درست است که نتیجه خوب نگرفتند اما این کار ما را سخت خواهد کرد چرا که برای جبران وارد زمین خواهد شد. ما نسبت به بازیهای قبلی باید بیشتر بجنگیم تا به سه امتیاز برسیم.

* امیدوارم قضاوت داور خوب باشد
چیزی که از داوران می‌خواهیم عدالت و تمرکز زیاد در زمین است. برای داوران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد، نه قضاوتی که به نفع ما باشد. امیدوارم این قضاوت به نفع همه تیمها باشد.

* جایگزین مهدی ترابی داریم
مهدی [ترابی] بازیکن تاثیرگذار در تیم ماست و نبودش به تیم ضربه خواهد زد اما بازیکنانی داریم که جایگزین کنیم و انگیزه فراوانی دارند که جای خالی مهدی را پر کنند. احسان پهلوان یکی دو روز است که به تمرینات اضافه شده و بعید است به بازی برسد.

* امیدوارم کارت بازی تاجیکها صادر شود
اطلاع دقیق از پنجره نداریم اما تا وقتی کارت بازی بچه‌هایی که گرفتیم صادر نشود، نمی‌توانم در این باره صحبت کنم اما ظاهرا آنطور که آقای صدری گفته تا جمعه پنجره نقل و انتقالاتی باز می‌شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. شرایط باشگاه حساس است و باز شدن پنجره می‌تواند شرایط مثبت شود.

گل‌محمدی: دوربین‌ها هم جوگیر شدند؟

* هواداران عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند
همه می‌دانند هواداران چقدر به تیم علاقه‌مند هستند و زندگی شان است و بعضی از آنها این تیم را عاشقانه دوست دارند. یک سری نگرانی دارند و متاسفانه بعضی از نگرانی شان مختص پرسپولیس است. امیدوارم خواسته آنها برآورده شود و خواسته زیادی هم ندارند و می‌خواهند عدالت در فوتبال رعایت شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋