دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش لک به صحنه جنجالی(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس با مهاجم استقلال راجع به صحنه بحث‌برانگیز دربی صحبت کرد.

واکنش لک به صحنه جنجالی(عکس)

به گزارش ورزش، حامد لک در حالی چهارمین دربی خود پس از پیوستن به پرسپولیس را تجربه کرد و توانست سومین بار پیاپی دروازه خود مقابل استقلال را بسته نگه دارد که در مسابقه امروز یک ضربه سر را مهار کرد و دو خطا هم گرفت، اما او شاهد جنجالی‌ترین صحنه شهرآورد 97 هم بود.

در لحظات پایانی دیدار استقلال و پرسپولیس که رودی ژستد روی تکل فرشاد فرجی سرنگون شد، حامد لک در یک متری صحنه قرار داشت و خوش‌شانس بود که برخلاف دیدار هفته اول با فولاد خوزستان که یک پنالتی مانع از بسته ماندن دروازه‌اش شد، در دربی یک پنالتی علیه تیمش و کلین‌شیت او گرفته نشد.

واکنش لک به صحنه جنجالی(عکس)

واکنش لک به صحنه جنجالی(عکس)

حامد لک پس از اینکه موعود بنیادی‌فر برخورد فرشاد فرجی با رودی ژستد را پنالتی تشخیص نداد و بازی را دنبال کرد، راجع به این صحنه مشکوک با مهاجم خارجی استقلال به صحبت پرداخت و ماجرایی که دیده بود را تشریح کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس که آخرین تقابل با استقلال را در جام حذفی سال گذشته تجربه کرد و با وجود مهار یک پنالتی حریف، در نهایت همراه با تیمش شکست خورد، امروز ممکن بود دوباره یک پنالتی مانع از کامیابی او شود که بنیادی‌فر خطایی به سود استقلال اعلام نکرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋