دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجیدی: دربی همین است؛ دقیقه 86 می زنی و می بری

هواداران استقلال گناه دارند؛,؛ مجیدی: دربی همین است؛ دقیقه 86 می‌زنی و می‌بری؛ مربی تیم فوتبال استقلال به شدت نسبت به سوت های داوری علیه استقلال طی هفته های اخیر اعتراض وارد کرد.

مجیدی: دربی همین است؛ دقیقه 86 می‌زنی و می‌بری

به گزارش ورزش، فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اعتراضات به داوری در میکسدزون آزادی گفت: در چند بازی گذشته اتفاقاتی برای استقلال رخ داده که واقعا حق هواداران این تیم نیست. این ها گناه دارند. همه در حال تلاش هستند و چیز زیادی نمی خواهیم.


او در مورد دقیقه 86 و صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس بیان کرد: آن صحنه که صد در صد. اصلا شک نکنید. دربی همین است. باید دقیقه 86 یک تک موقعیت بزنی و ببری. می دانید چند میلیون خوشحال می شوند. الان همه دارند غصه می خورند. دلم برایشان می سوزد ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم و قول می دهیم تا از حقشان دفاع کنیم.


مجیدی در واکنش به این سوال که در آبادان هم اتفاقات مشابهی برای استقلال رخ داده است، بیان کرد: فقط آبادان نبوده که. شیراز گل ما را نگرفتند. گل گهر آن وضعیت بازیکنان. همه را که ما اشتباه نمی کنیم. به خدا این هواداران استقلال گناه دارند. ما داریم از حق خودمان و تیممان دفاع می کنیم. ولی باز تلاش می کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋