دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسینی: من از آن سر زمین پنالتی را دیدم

حسینی: من از آن سر زمین پنالتی را دیدم

الان باید با 20 امتیاز صدرنشین می‌بودیم؛ حسینی: من از آن سر زمین پنالتی را دیدم؛ سنگربان تیم فوتبال استقلال در بخش عمده ای از حرف‌هایش به جنجالی ترین دقیقه بازی اشاره کرد.

به گزارش ورزش، حسین حسینی گلر استقلال در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی در رابطه با تساوی در دربی 97 بیان کرد: دربی همیشه حساس است و باعث می‌شود که بازی زیبایی از آب درنیاید. همینطوری که دیدید موقعیت آنچنانی نبود ولی باز هم داوری علیه تیم ما بود. من از آن سر زمین دیدم و فهمیدم که پنالتی است ولی داور پنالتی نگرفت. بازی با فجر گل سالم ارسلان را نگرفتند؛ بازی با صنعت نفت پنالتی ما را نگرفتند. این بازی پنالتی ما را نگرفتند. اگر این امتیازات جمع شده بود، الان با 20 امتیاز صدر جدول بودیم.


دروازه بان استقلال ادامه داد: واقعا درست نیست. ما این همه تلاش می کنیم. کادر فنی تلاش می کند؛ مدیریت تلاش می کند. اگر برده بودیم شرایط فرق می کرد و درست نیست با یک اشتباه داوری همه این ها زیر سوال برود. سه هفته بردیم و بعد از آن همه داوری ها علیه ما شد.


سوال اول از حسینی در مورد جریان فنی مسابقه بود و او در واکنش به این سوال عنوان کرد: بالاخره به خاطر خاص بودن دربی است و بازیکنان استرس دارند. این بازی نسبت به بازی های دیگر لیگ فرق دارد. دو تیم یک مقدار محتاط هستند ولی اگر پنالتی گرفته می شد، ما یک هیچ برده بودیم.


حسینی در واکنش به این سوال که احتمالا فرهاد مجیدی که بنیادی فر را بهترین انتخاب برای دربی توصیف کرده بود، از حرفش پشیمان است، گفت: آقای بنیادی فر تلاش کرد که اشتباه نکند ولی اشتباه پیش آمد دیگر.


سوال بعدی از دروازه بان استقلال درباره رقابت گلرهای تیم بود و اینکه آیا امیدوار است به تیم ملی هم برسد. او در واکنش به این سوال گفت: تلاش کردم به نسبت سال های گذشته آماده تر باشم و فکر می کنم همینطور شده است. بعد از بازی فجر آقای مجیدی تصمیم گرفتند، بیرون باشم و من هم احترام گذاشتم، چون در هر جایی موفقیت تیم مهم تر است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋