دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یزدانی:پنالتیمان را نگرفتند،ترابی باید اخراج می شد

کیفیت بازی خیلی بالا نبود؛ یزدانی:پنالتیمان را نگرفتند،ترابی باید اخراج می‌شد؛ مدافع استقلال اعتقاد دارد که اگر امروز فناوری کمک داور ویدیویی وجود داشت، تیم او برنده دربی 97 می شد.

یزدانی:پنالتیمان را نگرفتند،ترابی باید اخراج می‌شد

به گزارش ورزش، سیاوش یزدانی مدافع استقلال پس از پایان دربی در جمع خبرنگاران درخصوص این بازی گفت: کیفیت بازی خیلی بالا نبود. یکی از ضعیف ترین دربی های چند سال اخیر بود. این مسئله به دلیل حساسیت بازی بود. به نظرم نتیجه صفر – صفر عادلانه ای بود.

او ادامه داد: با این وجود باز هم مسائل داوری وجود داشت. من اکنون درون رختکن صحنه روی ژستد را دیدم و 100 درصد پنالتی بود. مهدی ترابی هم پس از خطایی که روی خود من انجام داد، می بایست از زمین بازی اخراج می شود.

در این لحظه صدای اعتراض شدید صالح مصطفوی توجه یزدانی و سایر خبرنگاران را به خود جلب کرده که مدافع استقلال صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: آقای صالح را ببینید که چقدر عصبانی است. او واقعا حق دارد. دقیقه 87 یک پنالتی را برای ما نگرفتند. وقتی مربیان آنها لب خط را اینگونه شلوغ می کنند، سوت ها بر میگردد.

او ادامه داد: من حتی چند بار به آقا فرهاد گفتم صحبت کنید و اجازه ندهید با این اعتراض ها سوت ها برگردد. فکر می کنم در این چند دربی که من بوده ام، 3 پنالتی را برای ما نگرفته اند. با توجه به شرایط داوری، ما شایسته پیروزی بودیم ولی کیفیت بازی خیلی بالا نبود.

یزدانی درخصوص اینکه دو تیم شوت درون چارچوبی نداشته اند، گفت: در این نوع بازی ها ضربات ایستگاهی، اشتباهات خط دفاعی و یا خطای و ضربه پنالتی می تواند نتیجه را تغییر دهد و ما روی این موارد حساب کرده بودیم که آقای داور ندیدند. جالب است که آنها می گویند VAR بیاورید که اگر کمک داور ویدیویی وجود داشت، ما امروز بازی را برده بودیم. آنها هم یک اخراجی می دادند و هم یک پنالتی برای ما گرفته می شد.

او در پایان درخصوص برگزاری دربی بدون حضور تماشاگر گفت: فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد و امیدوارم آنها زودتر به استادیوم ها برگردند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋