دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین واکنش نیمار بعد از مصدومیت تلخ (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ساعاتی بعد از مصدومیت تلخ خود به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، نیمار در جریان دیدار امروز پاری‌سن‌ژرمن برابر سنت اتین به شدت از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. شدت این آسیب دیدگی به قدری بود که باعث شد ستاره برزیلی با چشمانی گریان و با برانکارد زمین مسابقه را ترک کند تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود.

تنها ساعاتی بعد از این آسیب دیدگی تلخ، نیمار پستی در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشت و تاکید کرد که با قدرت بیشتر باز خواهد گشت. نیمار در صفحه شخصی خود نوشت: "بهتر می‌شوم. متاسفانه این عقب‌گردها بخشی از زندگی یک ورزشکار محسوب می شود. حالا کاری که باید انجام دهی این است که سرت را بالا بگیری و رو به جلو بروی. من بهتر و قوی تر باز خواهم گشت."

اولین واکنش نیمار بعد از مصدومیت تلخ (عکس)

اگرچه هنوز برای تخمین مدت زمان دوری نیمار از میادین زود است اما با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که مچ پای این ستاره برزیلی آسیب شدیدی دیده اما با این حال باید منتظر ماند تا آزمایش های پزشکی روی پای او انجام شود تا میزان دقیق آسیب دیدگی او و دوری اش از میادین نیز تعیین گردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋