دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تغییرات سپاهان از نساجیِ فاضلی تا نساجیِ ساکت

شاگردان محرم به دنبال پنجمین پیروزی فصل؛ تغییرات سپاهان از نساجیِ فاضلی تا نساجیِ ساکت؛ طلایی پوشان اصفهانی در شرایطی روز آینده در نقش جهان پا به میدان می‌گذارند که صدر جدول لیگ بیست و یکم را به خودشان اختصاص داده‌اند.

تغییرات سپاهان از نساجیِ فاضلی تا نساجیِ ساکت

به گزارش ورزش، فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر بود که در خانه از شاگردان فاضلی پذیرایی کرد و توانست این تیم را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارد، تا نشانه‌های مدعی بودن سپاهان را پس از دو شکست، دو پیروزی و یک تساوی، در باطن تیمِ تازه شکل گرفته محرم نویدکیا ببینیم.


سپاهان شروع خوبی در رقابت های لیگ بیستم نداشت و با شکست 3 بر 1 مقابل گل گهر کارش را آغاز کرده بود، اما دو پیروزی پیاپی برابر آلومینیوم و تراکتور که اولی در خانه و دومی در تبریز برگزار شد، سبب شد تا سپاهانی ها خودشان را پیدا کنند. البته در ادامه تساوی برابر سایپا از راه رسید و شکست بیرون از خانه مقابل تیم نفت مسجد سلیمان که با مجتبی حسینی انسجام خوبی گرفته بود.


البته در فصلی که به پایان رساندیم، سپاهانی ها تا پایان نیم فصل اول عملکرد پر فراز و نشیبی داشتند و امتیازات زیادی را از دست دادند که شاید همین عملکرد آنها بود که مانع قهرمانی‌شان شد، اما از دیدار هفته ششم که با پیروزی مقتدرانه 4 بر صفر مقابل نساجی مازندران همراه شد، شاگردان محرم نویدکیا فقط یکبار دیگر در طول فصل شکست خوردند و آن هم دیدار رفت برابر شهرخودرو در نقش جهان بود.


حالا بار دیگر سپاهان در شرایط متفاوتی به نساجی مازندران رسیده است؛ باز هم در ورزشگاه نقش جهان. اما اینبار برخلاف بازی فصل گذشته که با پیروزی مقتدرانه طلایی پوشان به پایان رسید، شاگردان محرم با شکست مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان، هوادار و فجرشهید سپاسی شیراز در قامت قدرتمندترین تیم مسابقات به این دیدار رسیده‌اند و به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کنند.


سپاهان البته فصل گذشته در دور برگشت وقتی با تیم ساکت الهامی روبرو شد، در روزی که 10 نفره هم شده بود، به سختی با گل از راه دور زیبای حاح صفی برنده بازی شد و در این فصل اگر می خواهد قهرمان مسابقات شود، نباید در بازی های خانگی امتیاز از دست بدهد؛ اتفاقی که در دیدار برابر تراکتور برای این تیم رخ داده  و یک شکست مقابل ذوب آهن نیز به نامشان ثبت شده، ولی عملکرد متزلزل پرسپولیس و تیم های دیگر و از طرف دیگر روحیه برتری طلبی طلایی پوشان سبب شده تا در هفته های ابتدایی لیگ 21 این سپاهان باشد که فعلا منسجم ترین تیم مسابقات نشان داده است.


دیدار سپاهان و نساجی مازندران روز آینده از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋